Monday, January 14, 2019

WAX CANDY (UPTOWN DAMANSARA)

Assalamualaikum AND happy new year 2019 semua!



Semalam Najah betul betul manfaatkan hari Najah.  Najah ke "Wax Candy" (Damansara Uptown). Actually dari Seremban ambil masa 1 jam sahaja untuk ke sana. Okey lah, sebab Najah pon tak berapa rushing dan semalam pon hari santai Najah. Suami pon bagi masa yang sangat baik untuk Najah manjakan diri sendiri hehe.


Semalam Najah manjakan diri di Wax Candy ni dengan memilih DPL (najah pilih underarm). DPL ni waxing. Waxing ni bagus, contohnya dia buang segala rambut dari folikel rambut kita dan bagusnya dia hilangkan rerambut tu dan bila tumbuh semula, keadaannya sangat lembut & bersih rerambutnya. Yang penting, untuk tumbuh semula, ambil masa yang lama sedikit berbanding buat sendiri di rumah.  Actually ni pertama kali tau najah buat PDL ni, dan PDL ni menggunakan laser. Tak sakit langsung dan tidak membahayakan. Untuk pengalaman semalam yang seronok dan memuaskan, Najah betul betul nak share untuk you guys semua.



Ni lah tempat yang selesa disediakan untuk Najah buat PDL semalam. Sekali lagi, najah buat PDL underarm hair removal tau. Selebihnya akan buat lain kali memandangkan sangat selesa dekat sini. Selepas buat PDL ni, dalam masa 24 jam Najah tak dibenarkan menggunakan deadorant. Tu saja lepas buat PDL. Senang kan?


Kebetulan semalam Najah kesana, Wax Candy menyambut ulangtahun yang ke- 3 ! Happy Anniversary Wax Candy! Ramai betul customer mereka. Najah kesana dengan kawan kawan najah. Lagi lah seronok!



Korang boleh lah invite kawan kawan kesana jugak. Seronok. Tak sampai 15 minit dia siapkan Najah. Oh ya, Najah kan bertudung, so najah tak perlu tanggalkan tudung dekat situ, dia cover dengan perkakas yang disediakan. Baguskan?


Blouse from @Viewfashion26 and Pants from @Missfara.my

Okey bagi sesiapa yang nak kesana, situ susah nak parking. You guys boleh park di The Starling Mall. Lintas jalan, nampak la Wax Candy. Sangat senang. Najah akan share location di bawah, nanti you all pergi lah ok! Thank you Wax Candy (Uptown Damansara), i betul betul SATISFIED! will come again hehe.


Address:
(Damansara Uptown Outlet)
67M, Jalan SS21/37,
Damansara Utama, 47400 
Petaling Jaya, Selangor.
T / +603 7722 5277

Business Hours:
Mon - Fri / 1030am - 8pm

Sat - Sun / 1030am - 6pm

Instagram : WaxCandyTheWaxBar