Thursday, April 15, 2010

sakit perot - selipar - rak kasut-kaki berbalut/bandage!

seronoknya makan buah-buahan yg dibeli spti yg telah aku ceritakan before ni,
aku beli buah utk makan dan tanak mkan malam sebab aku tgh berdiet.

Sedang aku buat exercise(bajet rajin je minah ni) , aku pon teraasa sangat perot ni sakit!
sebelum memakai selipar roomate dpn bilik aku tu, aku da aim da selipar yg akan aku pakai adalah selipar dia. . aku tatau knp aku nk sgt pakai selipar tuu dari petang n ni la tjadi. .


Dengan kesunyian malam around 10:30 pm, aku pon memecut laju ke litar percuma (toilet) kerana mmg dah tak tahan da kot prot aku. .sebelum smpi ke destinasi, selipar yg aku pakai tuu, membawa malang sbb sangtlah LICIN! aku takperasan yg ada lopak air kat atas simen licin tuu! Allahuakbar, malang tak berbau lantas aku pon terjatuh lutus kmudian kaki kiri aku ter twist!! blh bayangkan tak korang dgr bunyi letupan di kakiii. . haa:'(




nak membuat saham pon 30% terbantut sbb kesakitan yg teraamat sangat! masa jatuh, masih blh selamatkan buah epal yg 97 % habis! (trk btul nak bawak mknn dalam toilet tapi akhirnya terjatuh suda) . Masa jatuh tu pulak, kepala lebam sbb terhantuk kat besi rak kasut! aah sakit sangt! :'( kaki da la sakit, ni kpla lagik! bangun, nsib takda org, buat2 jalan normal, smpi msk toilet, aku mule laaa mengembekkk kesakitan!
ni kawasan aku jatuh dpn bilik kawan aku. .


ouh, Allah je la yg tau aku sakit camnee! time tu level aku mmg takda orang, sapa nk tlgg! roomate aku gi bli mknn. .masing2 lapar. . balik je, dia tgk aku ok lagii, tapi akhirnya membawa padah sbb kaki kiri aku lebam yg sangat biruu menakotkan! kawan aku Ester la yg selmatkan situasi ni, aku mntk dia tlg drive bawak aku ke unit kecemasan dan doc suh simen! aku tanakkkk! dia inject kat montot aku yg comel ni. . :) gile kau kalau simen, aku nak TEST pagi kang. .tu pon kawan2 aku tak bgi gi klas. .walaupun aku ada driver yg tlg antakan. .sbb level 2 yea, klas aku! ni nak jalan pon ssh. .

Masa kat unit kecemasan malam tadi, menangis2 bila ibu ngan babah call sbb dorang punyer isau sbb aku ni ada masalh backbone! tu yg melarat risau tuu nak nak babah! ibu da siap jerit2 annoying da punyer rasa nk dtg mlm tuu jgk amek aku balik. adoi, tu pon da komplot ngan kawan2, kak sedara aku tnak bgtau dorang tapi tpksa jgk bgtau sbb kaki aku mmg da takleh nk buat apa da. . so harini my parents datang bawakkan dua tongkat. .ni smua pasal anak dia tak reti jaga diri kan nak nak exam final nak dekat ni macam2 hal aku da wat kan. .sedey mmg sedet tapi nk jadi nak buat camne kan. Ada hikmah kot jadi camni kat aku. . Hanya Tuhan yg tahuu. .ohh mungkin jugaa sbb pagi semalam aku makan tak baca bismillah.. mgkn ye. .!



takpe la, aku nk rehat ni. .sakit! smpi nk pijak lantai dari bgn pagi pon takleh!. .(hya mmpu gelisah aje la cemburu kawan2 gi klas )

t.care all! thanks fr reading here!
lots luf, from bad dream happened!
permaisuri