Friday, April 16, 2010

can i say that i feel down. .

down sangat sebab kaki sakit!

down sangt sebab banyak sangt waktu percuma tapi dihabiskan dgn hanya tidur!

down sangt sebab ibu ngan babah da terpaksa datang ke Jengka!

down sangat sebab ada sorang lecturer bebel cakap aku belakangkan UPK, Doctor kat sini etc. heyh, sabar ajelaa down no.4 ni. rasa sakit hati aje bila dia datang aje bkn tye condition aku tapi lagi bagi tekanan pada aku. DOWN. tapi takpela, at least u concerned me. nasib ada sorang ibu cantik a.k.a mdm LAW aku bagi semangat kat aku and dah paham sangt dgn sorang mdm yg sound2 aku tuu tadi. Puan, thanks a lot 2 semester belajar dgn mdm, baru tadi dapat hug puan dgn erat! i know ur feeling like my mum but please, i do appreciate u mdm! thanks for evertyhing! *______*

down sebab rasa cam da susahkan kawan2 krn tpkasa wake up awal sebab aku nak ke kelas, exam n etc la. .tapi fikir, ini adalah kenangan terindah buat aku . .aku kene kuat dan kental untuk smua orang yakin yg aku boleh sememangnya aku mmg tgh down.

takleh camni kalau nk exam iylia! taleh camni! u should have a good talent in all situation. abaikan smua yg negetive yg u pikir. .ya aaa yaaa! thanks to my sis who concerned me yesterday. hope smua aakan dilalui dgn tenang. .

down sbb tongkat dah membuatkan aku punye ketiak sakit. sendi2 aku pon. peha yg berat membuatkan aku sakit. waa! sangt sedey.

down juge sbb selera makan takda.

down sebab bukan niat di hati utk menyakitkan hatimu tapi niat dihati hya utk smua ngerti yg aku mmg tidak suka menyusahkan orang dan bukan utk membelakangkan smua orang. .i love u all, guys!

down juga sebab . . . .sebab. . . biarlah. .byk sebab . . takpela ..

everything is gonna be okei syg;s!
love you all readers!

then how my feeling that u should know now. .
im down. .
luvly. .luv!