Saturday, December 19, 2009

*******************************


Mencari ilham ni bukan senang kan
( berfikir mengalahkan spti komposer sdg memikirkan idea utk lagu2 baru)
HAHA tapi, aku bukan buat lagu2 tapi aku mencari idea juga untuk memikirkan konsep bilik tidur aku yg aku rasa dah boring la tgk nya. Tambah2 lagi ibu beli satu set furniture lagi. Aduh!! mcm mana la kesempitan bilik akan terjadi lagi ni??!

Bukan apa, memandangan sekarang ni, korang tgk ler aku ni kuat sangat berjalan kan. Bilik pon bersepah ngan baju sana sini sebab sblm klua, baju zup zap zup zap main buang aje kat atas katil tu then blah camtu aje ( waah! tak snonoh btul) HAHA! Tapi bukan apa, bgs jgk buat camtu tau try2 and boleh kita confident berhadapan ngan orang ramai kan nak nak lagi aku ske bckp ngan cermin ! korang pon sama(ELEHHH TANAK NGAKUU! NAK NAK SI FATIN LIYANA! HAHAHA)

Btw, semalam aku tgh syok2 melayan diri di bilik aku , lagu2 jiwang kan(korang jgn tkjut tau) HAHA, then aku dgr suara ibu ( ADIKKKKKKKKK SIAP CEPAT LA YANGG, IBU NGAN BABAH NAK KELUAR NI, MARI IKUTT!! ) Lepas tu, ibu ada tye lagi( NAK IKUT KE TANAK ?? ) err aku pon fikir tanpa sahut apa2 melainkan perkataan ( KEJAP YE BUKKKKKKK!!then tutup lagu yg best tadi sbb takda feel da sbb ibu da panggil kan! HAHA) Then, aku pon jawab la, OK ADIK IKUT TAPI NAK GI MANA JE?? OK IKUTT, KEJAP NK ASAR . then ibu jawab LERR JANGAN DITANYA LA KEMANA,OK OK PAS ASAR TURUN . (masa ni aku tatau ibu nak gi kdai prabot sebab aku pnh bgtau aku tanak ada apa2 perabot lagi dalam bilik sebab aku selesa dah skang cuma aku tau ibu letih tgk bilik aku HAHAHA!(hope korang paham statement ptama tadi. Bilik abg lagi lawa dari bilik adik apahal ye tak?! hihi____^^!

Ok ok so babah tye slow2 kan nak amek hati(ada jugak terdetik fikir ibu nak tambahkan almari dalam bilik aku tu sbb mlm lepas ibu ada cakap yg bilik aku tu kene beli almari besar mcm yg dah ada tu la penuhkan ruang sebab baju dah melampau lampau bajunye cam nak termuntah da almari tu ibu tgkk) so, aku pon jawab la IBU, APA SALAHNYA KALAU KITA BERJIMAT DAN IBU SIMPAN DUIT TU BELIKAN ADIK KERETA BARU JUAL KERETA LAMA NI KAN??! ibu jawab, KO JANGAN NAK MENGADA NGADA , BERSYUKUR SIKIT. HAHA(aku bergurau ngan ibu aku mmg begitu) so bbh tye, we all nak blikan something yg adik tak suka ni tapi terpaksa beli . TAHU??! ( nada babah buat aku tertanya tanya, tapi still tanya la kat babah time tu)



So, tgkkk! da lari topik cik kak oii! cepat skit ! HEEE, so ibu ngan babah pon sampai la kat kdai furniture kan:) Babah pon sampai and syum:)) HAHAHA! aku pon dalam hati, cheh. . kemain ooowh da agak da. ibu ngan babah nak belikan jugak akhirnya! Ok now, pilih kaler mmg tak blh hajat dihati nk hitam tapi ibu tak kasi sebab nak sama colour mcm almari yg dah ada tu nak sedondonkan la kire nya kan:) So, da selesai nnt sampai la ye adik.

So, lps dah pilih almari tu aku pon berfikir la kan cam ne la nak deco kan aku nye bilik tu yea. Nak kene ubah jugak tu position katil and smua yg ada skunk ni tau takleh cam aritu kadang2 terpikir nak suruh Ibu order bibik tlg kemas2 kan utk sehari! HAHA.(pemalas btul aku ni)
Err, then dah terfikir da hehe semestinye fikiran aku taksama dgn apa yg akan tjadi nnt, anda saksikan la iyeee nnt! HAHA woah tak sabar plak tu lah, jgn kata taknak, lama2 jadi nak and tak sabar! HUHU:)


ok mcm ni, nak korang bgi idea kat aku utk deco bilik! tau:) takda idea da ni. thanks_____^^!
Thanks to my parents sbb bagi surprised kat anaknya ni;) TATA!