Saturday, September 29, 2018

SERVIS KHEMAH MAJLIS TERBAIK DI MALAYSIA


Anda sedang mencari khemah untuk company atau majlis anda?

Saya nak share satu trusted seller/rental yang boleh memenuhi kehendak anda.  Saya faham ramai yang risau takut ditipu dan sebagainya.  Based on my experience, so far Alhamdulillah majlis berjalan lancar.

Macam macam jenis khemah ada so saya pilih mengikut budget.  Sesetengah seller/rental mahal dan stay on the price kan, but this one boleh negotiate. Why you tak pilih dengan bijak kan? Untuk majlis nikah saya tahun 2015, saya memilih khemah lutsinar di Seremban.  

Khemah lutsinar itu saya seperti ini :



Wah masa tu kebetulan tengah "IN" sangat kan. HAHA. Kebetulan lepas doa selamat ada berlangsung makan malam :) Malam, so cantik lah kan. 



So terpulanglah you guys nak pilih yang lutsinar ke, nak pilih bertutup ke, arabian ke, normal ke its up to you ok!



So here i share contact number for you to call and ask inquiry ok. Insyallah, they will give you the best anything khemah you want. Click this link for details

So tunggu apa lagi? klik link dan tanyalah megikut pakej anda!

Oh ya, sila nyatakan negeri anda ya jangan lupa!

byebye!