Wednesday, April 11, 2018

MY DESSERTS FROM DESSERTS FREAK!

Assalamualaikum guys!

Harini rajin betul nak share you guys antara desserts best yang saya pernah cuba.

Sekarang nak order desserts bukan macam dulu , nak ke kedai, survey sample dan lain lain. Sekarang, saya hanya perlu search di Internet.  Kebetulan waktu tu scroll Instagram so saya nampak lah desserts comel comel. Tak puas hati lagi, baca review semua recommended.

Nak beli perlu review dulu, baru boleh order. Berbaloi.  So kebetulan masa scroll tu, Nad Zainal ada try makan cheese tart ni.  Tak sabar nak order. Comel betul cheese tart dia. 

So Sabtu lepas saya ada class di Bangi, saya order dan dah janji dengan Atikah (partner) . Tunggu Atikah buat delivery untuk saya di UKM. Alhamdulillah sampai pon!

Guys, you know what..? Expectation kan penting. Saya beranggapan biasa biasa je lah kotak macam bakeries lain waktu dapat dari Atikah, tapi saya dapat kotak kemas sungguh! Tak sabar nak bukak :D  



Waktu ni dah excited nak bukak, tak jadi nak lunch. Memang target nak makan cheese tart haha!



Tengok lah! cantik kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan! saya sayang nak makan sebab comel cantik sangat. Sama macam apa yang artis artis order dalam IG tu :D Ada strawberry, ada blueberry, ada redvelvet, ada cookies and ada chocolate. Nyummss! (telan air liur menaip ni).



Video ni saja nak buatkan you all excited haha. Nak buat party, wedding, aqiqah dan lain lain pon cantik. Jamu orang makan. Mesti semua suka! Tapi, cukup ke kalau order sekotak? haha!
Ok lah, you guys boleh order  sekarang. Najah share details kat bawah ok!



Bye guys!  Thank you @Desserts.Freak ( Followed )
nak cepat, order lah dengan partner Atikah (018-370 7313) 
Boleh delivery (boleh check dalam IG @Dessert.freak ok!