Thursday, April 24, 2014

MOTHER'S DAY PROMOTION 2014 AT KLANA RESORT SEREMBAN

Assalamualaikum =)

Hi you guys. Berborak lagi di alam maya yang ku rindukan haha!  Sebelum memulakan sesi blogging ni, aku ada jugak lah nak berborak dengan ibu yang semangat sangat nak makan makan tempat sedap =)
Aku tanya jugak, Ibu nak makan apa? Ibu cakap, ibu takdah rasa nak makan mewah mewah tapi ibu terasa nak makan macam macam makanan dalam satu masa. I was like dalam hati:  dah ibu aku ni jangan macam macam pening pulak nak carikan untuk ibu punya keinginan

Yelah, untuk Ibu kan.. perlulah aku merealisasikan impian Ibu sebab Ibu lah segalanya =) Without ibu, takdalah aku ekeke.  So dalam masa berfikir baik aku bawa ibu makan makan secara berdua dua-an sebabnya aku tahu  ayah aku ni boleh makan nasi lauk kampung sahaja, kalau selain tu kira lucky lah Babah nak telan western etc :p selera bapaku yang dulu bukanlah yang sekarang * Tegar :')

Korang tau lah kan, aku ni malas nak fikir sangat dan serabutkan otak sendiri lama lama aku hot-tempered ekeke lepas tu aku menangis tuje lah solution yang aku ada wkwkw.  Tanpa berfikir panjang aku nak ringkaskan bagus tak idea aku untuk bawak ibu aku celebrate mother's day dekat Klana Resort Seremban soon. Sebabnya, kalau makan biasa biasa dekat sana without promotion mesti rasa kosong dan aku perlu cari alternative lain untuk buat ibu aku terkejut dan teruja dengan kejutan dari aku yang suka plan tapi jadi lain tu nanti? haha! So that, aku dapat idea untuk buat semua sekali pada Mother's Day nanti =) Ok tak ok tak? so i don't need to think much ekeke. Hati pun girang :')




Apa kata kita sebagai anak yang kadang kadang leka dan tak perasan kita ada terbuat salah kecil dan segan untuk mohon maaf dengan si ibu, pujuk dengan cara istimewa ini.  Here! I've found this for myself and wanted to share with  you all too :')   Anda cuma bayar RM55.00nett untuk  pakej yang telah disediakan ini dengan termasuk pemberian 
" Door Gifts, Live Band, Lucky Draws dan yang penting HEALTH SCREENING dari SENAWANG SALAM HOSPITAL"
Boleh you and your mum dapatkan rawatan secara percuma on that day kan! Interested kan? Sekeliling you guys akan terpesona dan you all mesti tak malu sebabnya aku pon akan ada dekat situ dengan ibu haha. Kena bawak camera sebab ibu suka bergambar tempat cantik cantik. . hehe!

So, apa lagi? just contact Klana Resort Seremban untuk tempahan tempat di talian : 06-766 7888/06-766 3222  GRAB IT NOW!

Eee happynya sebab dah tak payah fikir nak buat apa untuk ibu pada Ahad, 11th May 2014 nanti dan kalau ibu baca blog ni, i have surprise for you, see ya :') 




INFORMATIONS!!

Dengan HANYA membeli 1 vaucher berharga RM55nett, anda boleh menjamu selera BERSAMA Ibu tersayang dengan keadaan ekslusif. Maksudnya, anda beli RM55nett boleh makan sekali dengan ibu anda la so Ibu no need to pay <3 Macam macam aktiviti akan diadakan. Kalau berminat, boleh buat tempahan sekarang. Untuk Warga emas (ibu anda), RM28nett dan kalau anda(para Ibu) nak bawa anak celebrate sama, RM28nett juga ikut harga anak. So Ibu dan anak / anak dan Ibu (Warga Emas) boleh nikmatinya dengan harga RM28nett. So, what you waiting for? Setahun sekali kan. JOM! buatkan mereka gembira! 

Boleh buat tempahan SEKARANG di talian 06-766 7888 / 3222

SEE YOU THERE. . !
tata!