Friday, March 7, 2014

Random speech from Datin Ikan Emas LOL! harhar!

Assalamualaikum =)


Lamaa kan? ehee. Anyway Alhamdulillah berkesempatan menulis hari ini. For me, Masa bukan lagi seperti emas, tapi masa itu adalah lebih berharga seperti air yang mengalir dan takkan kembali :")  Najah sekarang dah di alam pekerjaan tetap so that for me, I only need my special weekend that I can sleep, hangouts with my family & friends and everything but...just planned then..I cannot have it sometimes lor... salahkan hari sabtu dan ahad why kejap sangat hehe! *padahal diri sendiri tak puas nak fun fun aje ekeke =)

Thank for those yang selalu keep in touch with blog Najah ni. Nak update banyak tapi takpelah, ini Najah start as permulaan la kan. Soon will be about my vacations la kot . Lama tak update mesti lah ada saja ke mana mana kan. Hmm see, still tak cukup masa haa Najah?? 

Alhamdulillah juga for my all results and im done for my degree. I am still waiting / counting days for my graduation day on May kot macam tu. So whats up? anything that you wanna share with me? Haa, lagi satu kalau takda update di blog, im still alive on Instagram NAJAH =p So that, everything that I posted is valuable for me. Memory and moment that never be the same kan? So, nothing to worry, your plus size friend is still can laugh with loud and serious keep yourself feel free without stress.

Ya I know, kalau stress di tempat kerja boleh terbawa bawa di rumah kan so no need to push yourself  lah kan. Put a side la. Mula mula mmg cannot handle but kita nak sihat, so please throw it la kan kalau tak, nak happy guane???  lol! But I know, kita tak boleh paksa kan, situasi lain lain. Yaa so have fun peeps!

yaa still at my office. See! 7:40pm pon tak balik balik lagi. how can I blogging like before...waaa!


I love you!
mwah!