Tuesday, December 3, 2013

Datin, share lah mana cari Dress Plus Size cantik-cantik!

SELAMAT PETANG =)

Aku rasa lesu bila fikir banyak benda nak diselesaikan. Nasib baik ada blog, boleh aku chill-out sekejap. Korang pon boleh baca, kan? =p So hows ur day? I hope everything is going okey la kan. Terima kasih pada siapa siapa yang menghantar email bertanyakan tentang pus size outfit of the day dan maaf jika ada yang tak dapat dibalas kerana semua telah diceritakan di blog. Kalau rajin, boleh ke entry entry yang sebelumnya. Dalam masa yang sama, ada jugak lah terima soalan-soalan yang minta di share. Make-up, hijab tutorial dan dress plus size. Mana nak carikk datin? #mohon share please =)
My printed layer halfmoon from (sahabatshawl) : Instagram =)
Ehe, aku ni bukanlah seorang yang rajin buat tutorial tapi kalau aku rajin, aku tak tahu bila akan tiba rajin nya itu. Setakat record selfie di Instagram iols selama 12 seconds tu boleh laa hehe. Btw, today just entry pendek which is i want to share mana lah nak cari dress cantik cantik untuk wanita bertubuh badan sepeti aku ni =) Ada jugak yang nak tahu size badan aku berapa but i just boleh bagitahu size yang sesuai untuk aku adalah XXL. Kalau XL mesti sempit so i choose XXL, boleh pakai dengan selesa.  Biar besar asalkan selesa untuk aku. Sebab yang pakai tu aku. hehe :) Ada jugak size XL but depends on that lah kan. Kalau Malaysia, size XXL is more comfortable for me, if overseas size memang banyak XL besar besar. Kalau nak ikutkan kebanyakan dress aku memang banyak XXL . Muslimah kat tv tu kan cantik cantik so aku jadikan la idola sekejap hehe, so biar selesa bila dipakai. Bukan apa, aku takut koyak dan tak selesa. Maklumlah, badan aku kan belon, so bila2 boleh pecah ekekeke. Kalau koyak, aku sedih =')
My dress by Ellyz Fashion

Taraa, mestilah aku nak cantik cantik pergi wedding orang. Actually dress yang aku pakai ni adalah semasa majlis pernikahan berlangsung, simple and so elegant. Mungkin warnanya yang sesuai ke majlis yang diadakan di Masjid :) Aku kan tak suka something yang menyusahkan hee. Disini aku nak jugak share salah satu blogshop cantik cantik yang jual plus size dress dengan harga yang mampu dimiliki. Bukan setakat plus size dress, tapi ada jugak jual clothing, blouse and so so so many things. keseluruhannya, semua size pon ada. Nak suruh owner buatkan dress pon boleh tau. nak try tapi tak tahu bagaimana? Boleh ke sini:


Facebook: Ellyz Fashion 
Whatsapp/call : 018-2352570 
Boutique address (walk-in): No. 13A Jalan Plumbum Q7/Q,
Section 7, Shah Alam (behind GULATIS)



Aku pon nak feeling feeling Memey =) ok lah kan? hehe! oraits! selamat memilih dress ok . thank you!