Friday, November 8, 2013

Plus Size #OOTD for Muslimah :')

Assalamualaikum =)

Good DAY, everyone. 
Last Tuesday, aku telah merajinkan diri keluar dari rumah untuk jalan-jalan  dan bersiar siar. Ekeke kau jangan bagi aku cuti dan ruang, mesti aku nak keluar or isikan masa dengan kawan kawan. For me, holiday is the best for me to spend my time with my family.  Last day je rajin nak jalan-jalan. Lama tak tengok movie so i went to MBO and tengok cerita THOR walaupun hajat dihati nak tengok HIGHLAND TOWER.

Disebabkan aku tak dapat tengok Highland Tower, makanya aku terpaksa setuju dengan kawan aku untuk menonton THOR =) The result of that story of THOR  nasib baik awesome.  Tapi aku tengah mencari masa yang ter-kosong untuk tengok jugak Highland Tower tu tak kiralah kan walaupun ada je yang histeria dalam panggung wayang i told you. Seram sangat ke?ish.  Habis movie, aku jalan jalan keliling bandar Seremban, you know what? Selama berbelas tahun duduk sini, aku baru tahu yang Seremban banyak kedai antik *ehe sila kagum macam aku kagum. I was like, " gile lah kenapa aku taktau and kawan aku yang bukan dari Negeri Sembilan yang bawak aku jalan jalan ni lebih tahu" *aku syak dia google lah =p

Fresh day masa tu dapat teman kawan jalan jalan cari barang antik. Hehe :') Nasib kawan aku banyak layan aku nak pergi sana, nak pergi sini, in the same time aku dapat banyak kisah about each kedai. Rare! So you all yang tertanya tanya ada apa dekat Seremban, dekat belah Pasar Besar tu banyak tempat antik cuma rajin tak rajin aje mencari tempat macam aku yang pemalas ni ekeke. Aku ada amek gambar guna phone tapi aku ter-tick delete. Lagi aku seronok harhar. 

Seronok bila dapat jalan jalan. Family aku pon keluar, so aku keluar sama. Ibu aku pon cakap keluar lah jalan jalan,  duduk rumah je kadang2 terperap jugak otak ni tak nampak dunia luar, so aku freshkan semula fikiran ni gain something new for life =) Outfit of the day aku haritu simple je sebab jalan jalan Seremban. camnilah datin selekeh selekeh je kalau kat Seremban. Sebenarnya datin kau ni pegi kedai ke pasar ke pakai seluar bunga bunga and t-shirt buat tidur je. mmm :p
Ok girlfriends. My #OOTD for plus size last day =) . Aku sauk je apa yang ada dekat rumah then aku keluar. Jimat masa and aku tak rimas ekeke =p  

Oh ya, shawl Hijrah yang aku pakai ni sangat sangat cepat dan selesa dipakai. Percaya atau tidak, aku hanya menggunakan 2 jarum peniti sahaja sebab shawl Hijrah ni dah siapkan terus untuk ruang muka :') Aih, dari buat baju, sekarang buat shawl unik pulak. awesome! Senang ditanggalkan utk berwudhu' and ready to sarung but still SHAWL =)

Berminat? boleh lah pilih bermacam macam jenis warna dengan click website ni: SHAWL HIJRAH  by Hijrah Couture =)

ok byebye! salam Jumaat semua <3