Saturday, May 4, 2013

VICTORIA SECRET: Nak wangi tak?

Assalamualaikum.

Title dah kenapa pulak kali ni kan? Nak wangi? Nak nampak anda disukai juga digila gilakan ramai orang  jika sedang lalu lalang di kota raya yang sungguh sibuk juga sungguh tak keruan nak nak waktu mengundi ni pasti sesak ramai orang. Perlukan bau wangi sentiasa bukan? ehem, nak wangi bukan perkara mudah. Bukan sahaja berkata "nak wangi" terus badan anda berbau wangi malah anda perlulah menyembur juga menyapu serta membelai wangian di anggota anda. auchmm, pasti wangi. Begitulah ceritanya walaupun aku dah kenapa perlu begini.

For me, biasalah disebabkan aku peminat setia Victoria Secret aku pon kadang kadang akan merantau untuk mencari VS product ni tak pun kirim cousin yang di seberang satu ketika dahulu. Hmm, it was very costly and sangat menyusahkan mereka.  Makanya, aku pon jalan jalan di Instagram yakni application yang sangat berguna untuk hidupku seharian musim ini. Aku nampak jugaklah satu page ni yang jual barang barang VS. Mula mula aku was was jugak lah takut tak original kan hmm bukan apa, kalau tak original and orang jual dengan harga tak worth it, kan boleh buat aku mengamok sambil libas libas sabit di kota raya. Aku try la communicate dengan owner and aku try lah satu and yes itu sangat berbeda dengan sangkaan kerana itu adalah original. 
antara body mist kegemaran semua

Harga pun berbaloi baloi. Mereka juga menjual semua jenis body mist, perfume etc. 
Google image: Victoria Secret lotion pilihan ramai juga

Request saja apa yang kamu mahu mereka pasti mendapatkannya untuk kamu hehe makanya ga' usah riso. hihi. Sama sahaja dengan harga pasaran and kadang kadang owner bagi sales and less. suka tak? eh ofcoz itu aku suka. 
Aku pun cuba lah losyen yang segebu gebu ni, JUST ONE KISS. Botol yang besar dan cantik, lagi lah rasa sayang kan. Don't worry dan nak dekat sebulan pakai, still banyak. Sebelum tidur, lepas mandi and nak keluar pun pakai tak habis lagi. Senang kan sekarang nak cari VS? Hidup perlukan kewangian. Badan perlu la dijaga rapi selembut sutera. ehek.




Berminat macam kita minat? boleh lah LIKE page ini di Facebook : FB Ruffles and Ribbons and FOLLOW di Instagram : INSTA Ruffles and Ribbons . By the way, page ini juga ada jual product MANGO original. Yes, MANGO and VICTORIA SECRET original :) selamat ber shopping!