Wednesday, April 17, 2013

Mencari Homestay at Shah Alam?

Assalamualaikum.

Tengok title entry pon dah tahu kan tentang apa?  Seronok tak seronok tak google google terjumpa pulak kisah homestay di Alaa Si Datin tuu . Ok entry kalini sangat ringkas memandangkan aku pun memang nak sangat beritahu kisah homestay yang terbaik pilihan semua orang adalah homestay yang akan aku paparkan sebentar lagi. ready?

CT HOMESTAY

Homestay ni adalah hak milik sepenuhnya keluarga melayu. Homestay nya sangat comel and sangat complete. Korang nak freezer? ada. Korang nak tv? ada. Korang nak meja makan? ada. Korang nak katil double decker lebih dari 1? ada. Korang nak katil queen untuk pasangan bahagia? ada. Korang perlukan toilet sebanyak 2? ada. Perlukan dapur untuk memasak juga memotong sayur? pon ADA :) Biasalah, sebab aku suka cara service mereka ni lah aku nak beritahu kat you guys ni, memang terbaik. 

Homestay ni sesuai juga untuk buat BBQ, tempat rehat saudara mara, family day and etc. Homestay ni dalam kawasan yang selamat dan keluarga ini menawarkan harga yang sangat bagus. Berbaloi la untuk pelajar macam aku serta untuk mereka yang mencari harga yang sederhana. Don't worry mereka baik orangnya. Tambahan pula, homestay ini berdekatan dengan bandar di Seksyen 6, Shah Alam. Tahu Jakel? Syurga membeli belah juga kedai makan yang terlalu banyak? Ya, disitu.Yup,  bagi mereka yang ingin mencari penginapan sementara untuk melihat atau menghadiri Hari Konvokesyen anak anak mereka di isntitusi awam juga swasta di area Shah Alam mahupun Kuala Lumpur boleh saja stay di Homestay ini.

Selesa? cukup selesa. Sebab tu aku berani untuk advertise kan. Tuan rumah yang friendly and baik, membuatkan aku sangat selesa. Available sampai bila bila. Oh ye, kalau you all nak special price sebutlah nama kita "saya tau dari blog najah" ofcos dapat harga istimewa :p Haa dah dapat harga murah, jangan rosakkan rumah orang tu pulak. Dah la murah, selesa pulak so have a good time there ya!

Jika anda inginkan homestay yang baik dan selesa seperti di atas, bolehlah hubungi owner yang cantik di butiran bawah ini:

Puan Suriliza (Kak Suri)
012-6324939/0123228411
Alamat: No. 105, Block  3 Section 6,
     Shah Alam, Selangor

byebye.

p/s: 

Hi pada siapa yang interested untuk menghadiri event hi-tea dan juga kesihatan khusus untuk wanita yang ingin berketerampilan menarik , berkeyakinan juga sihat, anda masih boleh memberi nama dan email saya di: najahtuliylia@yahoo.com. Siapa disitu? saya la Alaa Si Datin Tuu akan ada di event itu bersama tetamu jemputan. Event akan diadakan pada 1 June 2013. Segala butiran lanjut akan diberi melaui email. InsyaAllah. Hadiah , door gift sangat digerami. Sila datang dan rebutkan dengan yuran pendaftaran sebanyak RM120 sahaja dan pembayaran boleh dibuat dari hari ini sehingga sebelum seminggu tarikh bermulanya event . Itupun, saya dah pujuk organizer untuk kurangkan harga demi anda :) Jemput datang ye, event akan diadakan di Kajang. Jumpa lagi. byebye


1 comment:

abahomestay said...

insyallah..ada masa nak cuba nanti