Wednesday, April 17, 2013

KAIN SULAM COTTON 2013: PLUS SIZE SPECIAL LIKE ALAAAA SI DATIN TUU!

Hi,

A1:  stunning maroon
A2: lovely soft purple
A3: Deep brown (gelap sedikit dari gambar)
A4: Deep Grey
A5: Deep Purple




Saya ada menjual kain cotton sulam tangan. Khas untuk orang yang berbadan seperti saya. L-XL-XXL  keatas.  Selalunya beli kain cotton ada yang tak cukup kain bukan? Lepastu merajuk sebab takda untuk size KITA. Jangan risau limited cotton by me and so beautiful colorful one.  

Disebabkan kain dia tak panas macam kain cotton sulam yang lain dan kainnya berlebih, saya sangat suka untuk berkongsi dengan anda. Boleh lah melaram waktu raya nanti sebab saya pun akan melaramkannya waktu raya nanti. Saya keluarkan batch pertama. Before ni saya jual warna lain by walk-in. 

So takperlulah risau, warna yang saya telah jual takkan sama dengan anda and warna dia tak rosak selepas dibasuhkan. Jahitan manik pun sangat berbeza dengan orang lain yang saya telah jual.  Harga pun murah kan? demi kamu, wuwuwu ku sanggup bantu :) Kain sulam cotton ini boleh juga dijadikan hadiah untuk ibu,nenek,kakak, adik, kawan, kakak ipar, saudara mara, ibu mertua,bakal ibu mertua juga sesiapa sahaja ehek. Unik kan? Interested?

Ok kalau interested do email me: najahtuliylia@yahoo.com 

dengan butiran seperti berikut:

Nama:
Alamat:
No.Tel:
Kain Cotton : A1/A2 (for examples)

[Account number saya akan diberi melalui email yang dibalas]


sementara kita sedang midterm break ini, order dari anda akan kita post laju laju :)


Assalamualaikum.

6 comments:

Anonymous said...

I аm гeаlly inѕpiгed along ωith yοur writing abilitieѕ аnd also wіth the format on yοuг blog.
Is that this a paіd subjеct matter or did yοu customize it yourѕelf?
Anyway keep up the excellеnt hіgh quality wгіting, it is uncommon to loοk
a nice blog lіke thiѕ one nowadays..

my web pаgе - dentist Marietta GA

Busyra Bt Takiyudin said...

follow sini..

suri an said...

Suka warna maroon...tapi poket nyawa2 ikan.

Rosmiza Ali said...

Cantiknya! =)

Batu Adventure said...

nice day:)
saya adalah saya hari ini karena pilihan-pilihan
yang saya kemarin..


bagi-bagi motivasi yaa.. :)


http://wisataoutboundmalang.com/

hasyimahshe said...

cantik nya kain....boleh beli untuk mak ni