Tuesday, August 7, 2012

SPREAD THIS EVENT: PLUS SIZE SPECIAL FROM BUTIK RAYNAA AND ME!!

Assalamualaikum,

If you guys rasa this weekend you guys nak berjalan jalan and makan angin, jemput lah!! Jemputlah untuk ada NIAT tu! Sebab, sebab dan sebabkan. .KITA NAK JUMPA KORANG hewhew.

Sempena Ramdahan yang kita jalani ni, adalah sikit slot untuk anda shopping dan membuat persiapan raya kan so thaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat, Jemput lah HADIR ke:

The Lable Fashion and Lifestyle Weekend  Baazar Raya Edition. Event Charity Performance by Abstrak Hingga ke Bulan, Xema Suhaimi,Bosa Nostra,Ain Zulkifly sempena hari raya tahun ini, JEMPUT LAH!

Kita nak PAKSA jugak awak datang sebab kita ada kat sana ! Bawak lah mak ayah,nenek atok, kawan kawan juga yang tersayang. hm hm . Datin paksa ke? Aah la, memamg paksa pon. HAHA sebab datin nak show you that this butik adalah 100% butik PLUS SIZE ! So, sesiapa yang bermasalah mencari baju yang bersaiz seperti DATIN atau mungkin terlebih beberapa inchi nya dari Datin, SILA LAH DATANG! Lepas ni, takpayah la dok risau runsing nak pakai apa this Raya kan so that you can change your fashion for this Raya dengan memakai  dress khas dari saya untuk anda dari butik RAYNAA . DON'T WORRY SEBAB, SAIZ BAJU SEMUA DIJAMIN CANTIK DAN FROM 3XL and XXXXL ABOVE! Happy tak happy tak..HAPPY kan!! Hee, semua age boleh pakai dan bergaya cantik macam apa yang dimahukan :)

This event are organized by The Labels.



Jemput datang tau and to PLUS SIZE , JANGAN LUPA tau! Jumpa kat sanaaaaaaa :')

Alamat: ECOBA,B-G-02,Level 1 Menara Bata (Tower B)
            PJ Trade Centre Damansara Perdana, Petaling
           Jaya.

Tarikh: 11 dan 12 Ogos 2012

Thank you and please spread this to all your surrounding and friends:)

p/s: Untuk anda semua, saya akan kembali ber-cat walk di event itu sebagai model muslimah anda. Syukur Alhamdulillah dengan sokongan anda semua, saya dipilih oleh owner butik RAYNAA sebagai Duta butik PLUS SIZE mereka. Jumpa ya! :)