Wednesday, December 28, 2011

Cermin Mata & GOOD LUCK !

HEHE :)


Gembiralah sayaaaaaaaaaaaaa sebab saya
 dapaaaaaaaaaaaaat sepasang cermin mata baru !
korek duit korek duit,nasib ada rezeki untuk buat cermin mata baru :D HEHEHE . .cermin mata lama bengkok teruk sudah sebab tertidur atas cermin mata ! sangat mengerikan lagi bila tengok frame dia tak serupa cermin mata ! 




Cemas sudah time tu sebab nak drive macam mana, nak study macam mana sebab mmg bergantung harap pada spec je ni huhu :) Time mcm ni lah nak buat hal . .Pilih punya pilih, dapat lah yang murah :')
Beli saja la, Alhamdulillah nasib sempat siap satu hari :')  Lega rasanya .  Ibu pernah pesan, lepas ni spec rosak lagi, pakai goggle . Tu yang cemas tu walaupun tau babah dengan ibu takkan buat punyaaaaaa ! :p


Spec ni penting pada semua orang yang rabun tau . Saya mmg akui la mmg saya lemah tanpa spec.  Dulu mmg la pakai contact lense tapi bila mata mcm tak bermaya, lemah sangat sebab pakai dengan lama, so better spec saja la :)  Kalau rasa ada kelapangan masa, boleh saja pakai contact lense tapi kalau busy nak ke class/kedai takkan nak bergaya jugak kan :D itu saya la and itu pendapat saya la :')  Saya pernah jugak la masa musim contact lense dulu beria pakai , pergi 7E pon pakai, yelah, nak jugak la rasa tak pakai spec mcm orang lain kan. .:D but then Abang saya terlepas cakap 'OVERRRRRRRRR NYAAA' . .pastu taknak pakai dah :D lepas tu muka abang da serba salah sebab buat saya kecik hati :D  Tapi saya ok sebab mmg saya tau saya over pun pergi 7E jer :D melampau kan ? hihi .


Since Standard 2 until now , im using spectacles .  Dari kecik tengok tv dekat dekat, baca komik dalam gelap and yes selalu ikut abang bermain game setiap malam dengan keadaan bilik yang sangat gelap . Bila dapat pakai cermin mata, rasa matured . So proud la zaman dulu sapa pakai spec nak nak pengawas sekolah. ecececey :')  siap spec saya ada corak Doraemon lagi tepi frame tu. .ibu hadiahkan :D comel waktu tu ! rindu pulak zaman sekolah rendah yang ketot ketot semuanya :')


Anyway,  hope spec yang saya buat dengan duit saya sendiri ini akan saya jaga sebaik baiknya ! HAHA. boleh tak ?! semogadapatbelajardenganbaik# GoodLuck GUYS for your FINAL EXAMANATIONS. Banyakkan solat hajat, berdoa dan minta restu ibubapa dan minta maaf dengan semua kenalan semoga kita dapat buat dengan tenang. .untuk mereka yang masih belum ganti puasa, ganti la segera. .bayar hutang anda baru dapat buat dengan cemerlang :')  take care .luvs!




Sincerely,
Datin.Najah