Tuesday, August 9, 2011

Kad Raya Datin untuk yang TERSAYANG ~

 Salam Ramadhan semua !
HAA. .ramai yang tak gunakan perkhidmatan Pos Malaysia kan lately.
untuk apa ? untuk hantar kad raya ;)
so today i would like to share about kad raya Datin!

Ada sesetengah orang, rajin sangat hantar, yang hantar . .terima kasih banyak banyak.
yang nak membalas kepada yg menghantar tu Subhanallah. .Allah saja yg tahu. .
cuma boleh balas cuma guna SMS bagitau, 
"Ehh, Melah, Melati. .kad raya korang htr kat aku, dah sampai ! thanks !"
Lepas tu, kad raya pon hanya dipegang pegang tanpa dibalas :)

So datin dah merajinkan diri untuk beri kad raya untuk insan tersayang :)
Yela, tak salah kan kalau wish Salam Aidilfitri pada beliau . .
tak salah kan :) so datin pon berkelapangan masa untuk semua ni. .
Harap kejutan kad raya beserta hadiah hari lahirnya membenihkan nilai kasih sayang
antara kami :)
(tak pernah nk ber-romantic tapi kali ni berilah datin peluang haha)

Esok hantar, Lusa Insyaallah sampai :)
Kad datin pilih. .ada music. .so sweet ;)
nak lebih kreatif, hias la wajah ceria tepi kad :)
biar dia rindu banyak banyak ! HAHA.
vrrrr ~

ok !


Post a Comment