Tuesday, August 9, 2011

Kad Raya Datin untuk yang TERSAYANG ~

 Salam Ramadhan semua !
HAA. .ramai yang tak gunakan perkhidmatan Pos Malaysia kan lately.
untuk apa ? untuk hantar kad raya ;)
so today i would like to share about kad raya Datin!

Ada sesetengah orang, rajin sangat hantar, yang hantar . .terima kasih banyak banyak.
yang nak membalas kepada yg menghantar tu Subhanallah. .Allah saja yg tahu. .
cuma boleh balas cuma guna SMS bagitau, 
"Ehh, Melah, Melati. .kad raya korang htr kat aku, dah sampai ! thanks !"
Lepas tu, kad raya pon hanya dipegang pegang tanpa dibalas :)

So datin dah merajinkan diri untuk beri kad raya untuk insan tersayang :)
Yela, tak salah kan kalau wish Salam Aidilfitri pada beliau . .
tak salah kan :) so datin pon berkelapangan masa untuk semua ni. .
Harap kejutan kad raya beserta hadiah hari lahirnya membenihkan nilai kasih sayang
antara kami :)
(tak pernah nk ber-romantic tapi kali ni berilah datin peluang haha)

Esok hantar, Lusa Insyaallah sampai :)
Kad datin pilih. .ada music. .so sweet ;)
nak lebih kreatif, hias la wajah ceria tepi kad :)
biar dia rindu banyak banyak ! HAHA.
vrrrr ~

ok !


13 comments:

EYP_g.0.n.z.a.L.3.s said...

aww~ canteq pic datin kt kad tuh ..! :)

Datin Tuu said...

eyp gonzales : hehe pic senyum2 utk raya :) smoga smkin rindu katanya :) hehe

MISSHOHO said...

cantik nye kad datin..nakkkkk..huhuhu..;pp

Datin Tuu said...

misshoho:) : wah ~ haha comel u .

laskar pelangi said...

ala..suwitnye dear;))) nak jugakk..xkira xkira...

Datin Tuu said...

laskar pelangi : time rajin, mcmni la :) HAHAHAHA

MISSHOHO said...

huhu..saye comel??weee..malu nye datin ckap saye comel..uhuhu..;pp

Ieka Luvika said...

Datin the cumels, ieka nak!! wuwuu >,<"

hazanis said...

datin......nak satu..chumel la..:P

cik nur said...

hurm dulu waktu skola rajin la hantar kad raya tapi skang hehehe texy jer la huhu

Anonymous said...

kak datin....kite nmpk ka datin tadik...rasa nak pelok akk!! kawaii!!
u sgt stylish kak

teha said...

wah ! cantekk laa kad raye tu

zOeY zAu YaH said...

waa bestnye kad raya....