Sunday, July 10, 2011

Kombinasi Warna juga Perasaan !


  Simple me is better. try jangan mainkan banyak warna ;) sesuaikan dengan warna kulit, kamu akan rasa yakin !



 Warna hitam warna penyelamat ;) SETUJU mmg lah SETUJU tapi, takkan dari atas ke bawah perlukan hitam kan . .Jadi, hiaskan warna itu dengan warna banyak di atas ;) pasti nampak lebih menyerlah ! 


Ceriakan diri, pasti akan terserlah penampilan kamu ;) 

GOODLUCK!

11 comments:

NisaAdnan said...

WHOAA WGHIAHH DATIN ^^

i'm ezza haniza said...

wowwwww.......mantopppppp

zOeY zAu YaH said...

btl2

el-janna said...

BETUL TU^^^

ArxarNadhirah said...

yeayyy betol! kite setuju & suka sgt!! mwah mwah! <3

Anonymous said...

dtn...tdi ina nmpk kak dtn kat ctypark....jogging ngn boifren ker tu...hensem...heheehhehehe..lau slh owg sowi tapi mmg kak dtn ina nmpk td..teruja taw

Aida Azryn said...

aida sokong dengan datin! :D

FroggyYeoja said...

hi akak oprah, ingat adik lagi tak?
hope akak ingat!
btw, entry kali ni begitu motivatekan adik!! haha..
sokong dengan ape yg akak ckp kat atas tu.. :D

CikHaniBhulat said...

datin yang pandai bergaya..cantik =)

Anonymous said...

hi owner.keep it up girl.yo blog give a good spirit to all. you still single?i am yo silent reader.

Cik Eka said...

eka suka tengok datin..konfiden jer..hehehe