Wednesday, February 16, 2011

ibu, saya rindu ibu !

Hello and hi sayang !
hope you're fine there !

Tiba tiba datin teringat ibu
walau hari hari call pun tetap rindu.
Rindu kat ibu ini, lain rindunya mcm rindu orang lain
yang kita sayang .. .pada datin, jangan sesekali kita samakan 
rindu, sayang utk ibu dengan bf/gf kita .

Pada datin. .Ofcoz sayang , rindu pada ibu lebih kuat dan selamanya berbanding orang lain yang
kita juga cintakan . .Nak nak mana yang rapat dengan ibu , mmg susah nak renggang :)
Ibu selalu cakap, 'ibu taknak anak anak ibu lemah' .
Maksud ibu tu mendalam pada datin, tapi datin faham bila ibu ungkapkan ayat tu. .

Kalau datin balik,datin mesti nak ibu. .
kalau ibu kerja, balik lewat. .datin mesti tunggu jugak sampai ibu balik.
datin nak ibu ! Datin tak boleh renggang dengan ibu T___T.
Tah la, tetiba emo teringat ibu. .tapi better datin ingat ibu :)

Dulu kan, dulu kan. .semua cakap ibu garang. .
melalui gambar je sebenarnya dah kawan kawan cakap ibu garang. .
ye kot, sekarang ibu dah ikut datin bila gambar je,mesti senyum !
tah, rasa comel bila ibu senyum and sekarang kawan kawan cakap . .

eee cerianya mak kau ! haa, sejuk hati !
ececeecei :) Ibu mmg seorang yang bertanggungjawab, penyanyang and
kerap mengajar anak belajar hidup susah. .Bila da besar ni, rasa rapat
dengan ibu tu makin uhmmmmphh!
sayang sangat ibu!

Instinct ibu kuat . .
kalau datin susah hati, ibu mesti call .
orang kata, kuat kan!
so, kalau datin rasa nak share something. .
datin more cerita dengan ibu ;)
ibu pon banyak cerita kat datin. .
ibu pon ada datin sorang je anak perempuan. .
so, semua datin kene tau :)

Ibu apa apa hal, banyak bersabar. .
tak kira lah sabar dari segi apa,
tapi mmg ibu penyabar. .
kadang kadang, bila tgk ibu, tenang je air muka :)
sejuk je pandang ibu :)
datin kalau balik seremban, mesti keluar dengan ibu.
kalau nak lebih berseri. .kami keluar bertiga. .
ibu, nenek dan datin :) alah! comel!
HAHAHA.

Ok la, rasa rindu terubat. .
ibu, saya sayang ibu sangat !
ibu baca blog ni, harap ibu ok :)

i love u mum !
saya hargai ibu mcm ibu hargai saya !
hingga akhirat :)

mwah!


Post a Comment