Wednesday, December 1, 2010

Well, what a day

nak keluar, hujan kemain lebat.
bila hujan kat luar mesti mak mak akan tegur. .
heiy, dah dah . .off telivisen tu. .off suiz lapetop tu. .
karang, kemain kejong tegak rambut bila petir ngejut nnti !

well, kalau hujan je, mesti malas nak keluar jalan-jalan kan
sebab pike baju yang penat di iron, wangi2 pasti akan BASAH!
yea, what a day. .its now raining !

bila hujan aje, mesti ngantok. .
bayangkan bantal yang empuk kat rumaa!
c, hows it babeh! nice , ofcoz la dey !
tapi tolong lah lupakan semua tuu sebab kerja main berlambak
atas meja. .nak potong tu, nak itu nak ini dan
submit !

nak nak kau tinggal sorang kat opiz !
haha cam datin ni,
officemate minggu ni,
half-day. .
so what a day for me guys !
hnya redha bila ditinggalkan officemate!
ceheyyt!


okei laling !
today is DECEMBER!
and 1st day of DEC, hp datin yg ni masuk air. .terjatuh. .
huhu. .sedih sangat!
msuk air. .!
hujannnnn ~
i hope my dream will come true, syg!
supaya tak kantoi ngan ayah !
enjoy my day!
you here with me. .
insyaallah!

take care semuaa!



Post a Comment