Wednesday, December 1, 2010

Well, what a day

nak keluar, hujan kemain lebat.
bila hujan kat luar mesti mak mak akan tegur. .
heiy, dah dah . .off telivisen tu. .off suiz lapetop tu. .
karang, kemain kejong tegak rambut bila petir ngejut nnti !

well, kalau hujan je, mesti malas nak keluar jalan-jalan kan
sebab pike baju yang penat di iron, wangi2 pasti akan BASAH!
yea, what a day. .its now raining !

bila hujan aje, mesti ngantok. .
bayangkan bantal yang empuk kat rumaa!
c, hows it babeh! nice , ofcoz la dey !
tapi tolong lah lupakan semua tuu sebab kerja main berlambak
atas meja. .nak potong tu, nak itu nak ini dan
submit !

nak nak kau tinggal sorang kat opiz !
haha cam datin ni,
officemate minggu ni,
half-day. .
so what a day for me guys !
hnya redha bila ditinggalkan officemate!
ceheyyt!


okei laling !
today is DECEMBER!
and 1st day of DEC, hp datin yg ni masuk air. .terjatuh. .
huhu. .sedih sangat!
msuk air. .!
hujannnnn ~
i hope my dream will come true, syg!
supaya tak kantoi ngan ayah !
enjoy my day!
you here with me. .
insyaallah!

take care semuaa!



3 comments:

/Dayah//Nurul/ said...

datin......kena beli hp baru tak camtu eh, hihi

nyra aziz said...

ayok..xtau.nnt ayh tau yaa kne mrh ngn ibu..haha..

december..here we come babeh..

Najah.Iylia said...

omg! haha mmg dah kne marah pon HAHA.
rilek aje muke. .mmg babah cakap babah nk blikan walkie talkie gini gaya