Monday, November 1, 2010

baling tisu laju laju !

sesi salah mempersalahkan orang. 

bagus la. teruskan. .

time org tu femes, 

kemain mengampu.

 time org tu takda luck,tglincir. .

bkn nak bg smgt tapi kemain kondem. .

 Insyaallah, satu hari nnt. .

ia mnjdi MILIK kami semula . 

sahabatku, tabahkan hatimu.


realiti segelintir masyarakat yang tak reti reti nak mintak maaf kalau dah tau salah tu dtg dari dia. ouh, kalau dulu. .
wah! hebat la kau. tahniah ****, kau mmg hebat. .tahniah. bro, nak amek gmbr sekeping dua. . .jalan kalau trserempak kat tepi kaki lima pon. .hi geng ! amcm ,sihat??! skg. .bila luck tak mnyebelahi. ."aperaaaa, hampeh!" ni ke namanye membantu menaik tarafkan semngat?! . jgn jadi cam lalang ye .cbe ko atas padang tu, blh kau buat yg terbaik. .bolum tontu laie .sbgai kawan pada yg kne kondem ni. .datin harap ia sbagai satu dugaan. let it be. we all support you never end .

nak nak si ppuan. kemain stalk dia selalu . skg? batang hidung si ppuan tu pon aku tanampak. pekes? wasted? huhu.
dah, pi balik umah. .tgk cermin . oouh, aku mngejar dia sbb dia femes. .skg, aku blh chow!  camtu ?! blh eh?

ok lah dear. datin ni rasa cam makin tinggi darah . HAHA. darah tinggi sudaa :p

byebye

3 comments:

nyra aziz said...

ya..i know what u mean..manusia mmg cmtu..tp iera tgk die maen tht time..his good than before..as long as u n people around him trust him..he will be strong..never stop supporting him k..smpykn slm iera kat die..ckp kat die..die da maen thp terbaek...jgn give up..next year it will be ur's back...

Najah.Iylia said...

iera: thanks syg. tu la. ksian tgk dia. bkn dia je kne, gf dia pon sedey tgk kdaan dia. sblm ni dia injured. .slalu ke hospital.
doakan la supaya dia kuat smula. thanks ira. apprciate it so much!

nyra aziz said...

my pleasure ya..it's ok..biarkn org nk ckp pe..dunia sukan mlysia mmg cmnie..ble klh slhkn plyer..yg pntg support die k..