Monday, November 1, 2010

baling tisu laju laju !

sesi salah mempersalahkan orang. 

bagus la. teruskan. .

time org tu femes, 

kemain mengampu.

 time org tu takda luck,tglincir. .

bkn nak bg smgt tapi kemain kondem. .

 Insyaallah, satu hari nnt. .

ia mnjdi MILIK kami semula . 

sahabatku, tabahkan hatimu.


realiti segelintir masyarakat yang tak reti reti nak mintak maaf kalau dah tau salah tu dtg dari dia. ouh, kalau dulu. .
wah! hebat la kau. tahniah ****, kau mmg hebat. .tahniah. bro, nak amek gmbr sekeping dua. . .jalan kalau trserempak kat tepi kaki lima pon. .hi geng ! amcm ,sihat??! skg. .bila luck tak mnyebelahi. ."aperaaaa, hampeh!" ni ke namanye membantu menaik tarafkan semngat?! . jgn jadi cam lalang ye .cbe ko atas padang tu, blh kau buat yg terbaik. .bolum tontu laie .sbgai kawan pada yg kne kondem ni. .datin harap ia sbagai satu dugaan. let it be. we all support you never end .

nak nak si ppuan. kemain stalk dia selalu . skg? batang hidung si ppuan tu pon aku tanampak. pekes? wasted? huhu.
dah, pi balik umah. .tgk cermin . oouh, aku mngejar dia sbb dia femes. .skg, aku blh chow!  camtu ?! blh eh?

ok lah dear. datin ni rasa cam makin tinggi darah . HAHA. darah tinggi sudaa :p

byebye
Post a Comment