Wednesday, September 15, 2010

Menjerit tentang RAYA !

Hai hai. .
semua orang orang dan semua orang da ceritakan kisah2 raya mereka
di blog juga di twitter, facebook juga laman sesawang yg lain.
aku je dok lambat carik idea nak upload mende la hai.

tapi, bile rasa free gini,aku mle la jadi stalker sekejap.
ada yg buat aku ketawa, simpati & lain lain perasaan yang telah dirasa.
tapi, aku rasa tahun ni raya aku indah la jgk sbb still dpt raya ngan chuperr power family !

haa. lagi satu, bab dapat ang pau(cam gxfc) mmg part yg aku gemar!
yeay! dapat uwet uwet . .dapat uwet !
actually, aku nak mula da ni kisah Raya Pertama , Raya Kedua juga Ketiga ! (:



RAYA PERTAMA:
*takbir raya cam biasa, wake up gile awal around 7am like that la.
normal la aku ni hebat je nak cakap tapi subuh kemain lewat. hehe!
aku pon mandi bersiap bagaikan puteri smpai babah ngan ibu dok panggil2 dari bawah. aduh, 
jadi persiapan aku tergendala dan mud meracau gilee.(salah aku pon sbb bgn lewat)
nak marah pon, kang aku yg termakan diri. HEHE.
actually, bergegas nau ni sebab nak pegi umah nenek.
Ibu plak bertugas raya pertama so ibu solat sunat raya di masjid negeri, aku plak sunat raya di taman je.
Alhamdulillah, tercapai jgk hasrat utk solat sunat raya 
tahun 2010. puas hati penutup terawikh. .(ceccecey)


yeayy! aku pnye family, peach theme sbnrnye. .
baju yg aku da beli kaler peach tuu sangat la bermasalah tetibe tang kainnye. .
so nak berjalan, nak melangkah. .mmg tak dpt ler yee nak
langkah2 longkang kan..so aku tpksa pakai baju hari raya ketiga iaitu, merah. .tu sbb nnt klu korang tgk. .
mmg aku lain dari yg lain. .HAHA.
actually, ada la iras2 kaler. but then, raaya ptma ni, 
aku gi umah terbuka sbb ibu btugas kat sana .


ada syle bai. .

abg, ibu and me

sister arxar

hehe. terubat luka bergambar ngan beliau :)

abg bangga la sebab dia tinggi.

my familaa !
ok mari ! kita proceed to ,


RAYA KEDUA:


haa. .raya kedua balik Malacca la eee weyy.
acam?! sonok kan balik kampung . .!
tapi sayang, ta balik mandi2 smua.
tak pat sbb panas terik. hya org %&#! je mandi tengah hari camtu. . aku pon terus menuju ke umah wan aku dimanaa adik beradik sepupu2 ayah dari singapore smua distu. cousin aku dari sini smua pegi kat kampung wan lagi satu . .
so aku pon lama aa ngan fmly aku lepak ngan mereka.
lama tak jumpe. .nice sangat!
nah. .gambo.


ske mlompat cousin aku ni

all mu cuzzy

see. .aunty from singapore. ibu pon ada :)

spupu babah from sana 

lagi . .

gadis dan bunga :)

datin nak balik umah da neyy .
 HEHE ok done done ! proceed to 


RAYA KETIGA:
kami ke OU. then pegi i -city .
hee 1 picture je sempat ! 
i love this candid so muchy!


ok tata!