Thursday, September 9, 2010

Gadis, Jejaka ! Blog kalini takda picture theee~


Selamat Pagi.
aku nak korang tau aku tgh geram
(genggam tangan sampai merah)
knp bgini eh aku ??
sbb officemate aku ramai cuti thehhehe~
(cemburu)
well, adat pelajar practical . .
mana aa reti request cuti .
kehkehkeh.
nak marah, salah sendiri sebab tak pnh tahu mende gini.

actually!
raya pertama - Seremban
raya kedua-Melaka
raya ketiga, keempat,kelima,keenam,ketujuhbelas-
SEREMBAN

toksah dok tye aku ada umah ke tak.
mmg ada umah except raya kedua .
Ho Ho Ho !
(text me first la yee nk dtg tu, kot aku tertido and tak make up jumpa korang yg nk dtg umah time raya, amatlah mengecewakan...korang! HAHA )

eih, mlm tadi buat dadih strawberry.
dapnye. tapi, nenek sambungkan sbb prot meragam.
tapi nk bgtau la, skunk da pandai buat puding and dadih.
thee~ nasib la family ske makan!

Haa! korang. .
berat aku . .DAH LOST!
gile weyh~
before treatment : x3.2kg
(you tolak 2kg) so,
1st treatment: x1.2kg
(you tolak 2.1kg) so,
2nd treatment:x9.1kg
*`*`*`*`*`*`*`*`
AKU LOST 4.5kg
dalam masa
2weeks!
geram ke? nak cubit ke?
selulit aku yg keras tu da mula hancur and asek
ke tandas ajee.
har har har!
 (kurang elok kalau bgtau asik nk terberry aje)

wah! gile gempak best gile. aku da ley pakai kebayaaa
gile konfiden aku masa photoshoot raya bfre ni
(picture leh tgk kat album/ tagging from others di FB)
baju raya thn lps tu weey, leh pakai!

MMG AGAK SEKSA la weih tak makan nasi.
makan sup sup tapi smua tu da sebati da :)
tanak kurus sngt , tapi kasi susut.
tu je babah harap terjadi kat aku.
thanks
London Weight Management!
my consultant, Grace .
She's very care about me.
always ask me about my meal.

nice. berbaloi sangat ke sana.
thanks to my daddy ohhh babah ku!
aku terkejut babah hntar ke LWM tu sbb
aku tau aku ni anak yg pemalas .
mls jogging, mls senaman!
ngee~
 (blh bkk pluang org lain yg b'senaman dalam umah tuu)

ok lah.
aku pon nak stop
beri laluan utk mengucapkan
SELAMAT HARI RAYA
AIDILFITRI.
SORRY HEART & SOUL


raya dtg umah ye. .!