Tuesday, August 24, 2010

you. . ok dop??!

 you !
ok tak?
nak try full frame hitam .
ok tak?
(nak mintak comment, tak boleh pule sbb takda ruang comment, SORRY!)

acani citer dia. aritu before buat body treatment kat Jusco,
terjumpa Tora! Tora bukan lah sejenis permainan tetapi seorang rakan setaman yg baik lagi obses utk kurus!  

uyaitt, appoinment jam 11:30am tapi consultant delay and available at 12:30pm.
maka, bersama sama lah untuk menghabiskan masa dgn 
si Tora di kdai cermin mata sbb rakannya ingin membeli spec iaitu encik Ajwad.
yeay! jalan dan jalan, terjumpa lah saya dgn spec 
full frame hitam yg cantik lagi bergaya!

waaa! tanteknye tantekknye!
suke sangat spec tuu !
tapi , spec masih elok dan boleh dipakai lagi.
spec skrg pon masih elok dan takda calar2 and disayangi sangat.
tapi full frame hitam tu cantik!
Brand nye blh tahan nice.

babah dah cakap, no more spectacles except btl2 da takleh diselamatkan lagi.
if berkeras, babah belikan  
goggle!
(yang spec berenang tuu)

haih, maka letaklah semula tetapi
biasa la, amek picture la kasi puas hati and terkenang kenang sblm tdo :)

uyaitt, maka hbslah masa sejam saya di A- LOOK itu bersama tora tapi Ajwad tak jadi beli. hoho. saya pon ke London la sbb da jam 12:30pm.
(berlagak cam nak pegi overseas kan?
bkn bkn , saya pergi body treatment di
London Weight Management)
after 2 hours, dgn puasa dan ambil masa 1 hari sahaja. .
i lost 2kg!
im so happy and berbuka dgn mknn yg ringan sbb takut naik smula !ngee. .


uyaitt. ok lah spectacles. .
i hope i can get and buy you!
and hope dtg lagi nnt ada SALES mcm itu hari!
heee,

salam manis dari saya. .
tata