Wednesday, August 4, 2010

soalan yg patut anda jawab di blog anda.


menyelerakan mood kalau sesuatu perkara
mengenakkan hidup.
today wanna share yg aku da menyakitkan hati orang tanpa aku sengaja.
acane ni ?! aku berasa sangt bersalah sebenarnya tahu tak sebab aku rasa aku paling
teruk dalam dunia ni.

p/s: i need ur pendapat actually in ur blog about this. just be my follower by requesting me that u wanna be my follower and i will follow you. btw, the title of ur blog "jawapan soal hatimu, permaisuri" if i rasa itu yg baik jawaapannye wahai u all, i will give u present ikhlas from me and jgn lupe to add me in ur FB.
tarikh tutup is akhir bulan ini iaitu MERDEKA. (hadiah yg ditawarkan merupakan $$ iaitu sebanyak RM50, sikit ke? itu utk anda yg benar2 blh membantu saya dgn baik ) do add my FB ok  , just gv me wall that you wanna join this contest :)

ok baca my soalan baik, dan jawablah dgn kreatif . good luck!


alkisahnya:
JIKA ANDA BERADA DI TEMPAT SAYA, APAKAH ANDA AKAN LAKUKAN UTK MEYAKINKAN HE/SHE BAHAWA PERKARA ITU DILAKUKAN OLEH ANDA TANPA SENGAJA?

jawablah dengan molek . . :)

ws ;)