Wednesday, August 11, 2010

Permaisuri Menjual Kuih Rayaa :)

Assalamualaikum. .
3 sample of kuih raya. .another 2, coming soon.
 
Setelah saya postkan wall di FB, alhamdulillah
tempahan kuih sungguh menggalakkan.
btw, saya mahu menjual di ruangan Blogspot pula :)

Ok, Kuih raya traditional kini jarang dibuat, kan?
jangan la anda risau kerana, Puan Nenek saya sedia membantu.
Keluarga kami meneruskan tradisi menjual kuih raya :)
testimoni dari rakan-rakan, kawan2 kepada ibu juga orang ramai
yang telah membeli kuih raya dari kami, membuatkan kami bersyukur :)

Nenek merupakan pakar membuat kuih traditional.
tempahan kuih, boleh dibuat oleh anda :)
call/sms sahaja saya di talian:
 
014-8405891 (Najah) / 013-6685801(Puan Ibu : Nisah)
 
Ok disini saya lampirkan contoh kuih yg nenek buat dan ini yang medapat order yg banyak dari pembeli:

1. Kuih Goyang/Loyang/Ros  Full balang -63pcs  (RM 14)
 
2. Biskut Kacang Mazolla Full balang- 60pcs (RM20)
3. Biskut Kelapa Full balang - 60 pcs(RM20)
4. Biskut Chocolate Badam Full balang - 44 pcs - (RM20)
dia spti chipsmore bentuknya dan 
    saiznya
5. Biskut Kastad Bijan Full balang - 60 pcs (RM20)
 
Jualan Kuih Raya Traditional telah pun dibuka, 'Haj'maa Cookies'
 
Mari lah membeli . 
 
Selamat Menyambut Ramadhan dari saya dan keluarga utk anda semua :) salam ceria ! jgn skip Puasa & Terawikh dgn sengaja yee ♥ sila belajar mengawal nafsuu, teheehe!
can wall me also :

thanks :)
wsalam .
Publish Post