Wednesday, September 1, 2010

Black and White Contest!


hey hey you!
ceria sikit!
sebab ada berita baik and bagus ni!
haih, bende canggini mmg aku suka!
mari mari!
click saja, sila join!

thanks to Farahin! sbb sudi tagging aku utk
contest ni!
yeay! anda mmg superb!
menang ke kalah ke,
tolak tepi
yang penting, owner dia comel!
HAHA
aku ni tak habis habis dgn perkataan murtad ni (merujuk kpd kegatalan!)

orait! today contest utk bulan ni,
adalah sangat mudah!
owner comel suruh join 
dan hnya show face in white also black saja
takda color color plangi la pink la ungu la!
ok just BLACK and WHITE dimana bahasa melayunya adalah
HITAM dan PUTIH!

uyaitt!
smua contest ofcoz la ada syarat kan!
mari mari,
ini lah syarat utk you all also utk me!

bermula!
  • Pertandingan ini bermula 26 July berakhir pada 6 September 2010...
  • Hadiah merupakan wang Ringgit... dan akan dihantar melalui akaun bank... jumlah dirahsiakan...
  • Anda hendaklah meng-Upload gmba hitan dan putih sahaja... dan untuk mengelakkan penipuan... gamba itu mesti gamba anda sendiri... kalo d orang lain menyelit2 tu takpe... janji anda mesti berada dalam gamba tu... Susahkan?? hahhaaaa... nak dapat duit memang la susah sikit...
  • Anda hendaklah menjadi salah sorang follower saya...
  • Banner atas nie mestilah diletakkan di slidebar blog anda... ala selalu yang kat tepi tu...
  • Tag at least one person... banyak lagi bagus... dan pastikan orang yang anda tag tu tahu yang dia di tag..
  • PENTING.... sila tinggalkan link yang anda upload gmba anda tu kat comment post ini yup... nanti sy xtau plak..


okey! DONE! 

owner letak gambar comel dia!
but aku tada gambar comel
melainkan gambar ni
sangat lah simple
utk berganding dgn smua talent!
ecececey!
menyampah .
aku baca pon aku menyampah!
mcm riak dan takbur!
HAHA.
ok dah tak pedulik!
yg penting!


taraa!
......
...
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..


.....
...
loading. .
..
...
..
..
..
99%
..
..
..
100%

COMPLETE!

ohh berkaata ttg hitam dan putih.
merindukan sahabat
merangkap roomate di
Jengka!
selamat berhitam dan berputih! 
HAHA

baiklah, owner juga tlah menetapkan syarat!
maka, aku berbesar hati
menge-tag rakan comel!

selamat maju junction!
HAHA

byebye!
owner, saya jatuh hati!
silakan pengsan  
owner, again!
sekian!