Tuesday, July 27, 2010

TOLONG!!!!!!!!!! tangan putusssssssss!

hehe. suke buat tajuk camtu.
sbb nnt korang tak bace! HAHA
sbnrnye takda apa pon.
tangan den ok yo ni ha.
ado spuluh jari n lengan lembut bak kulit biawak!

btw, hoe are u my blog readers ?
ok? fine? sangsi? buntu?
tu smua prasaaan aku arini :)
HAHA ok ok actually la kan,
aku sangat la tatau nk buat apa.
tadi baru pas siat siat cek yg zura kasi.

malngnya, cek tu da selsai dikoyakkan maka
takda kje utk pekerja contoh spti aku :)
contoh tu byk cabang. .
contohnya, suke merapu ke blog org, suke buang masa dgn menggigit kuku dan suke meniaga di pejabat. HAHA .

orait, setelah masa terluang telah diisikan dgn blog2 anda yg comel da terpilih tu,
saya mendapat satu kesimpulan yg anda mmg luar nmpk pendiam tapi dalam blog, hambek! HAHA comel jek. comel tu byk cabang jugak! comel tu cm korang buat2 marah tapi korang tak pnh nk marah. pls dont removed me as ur follower ya! HAHA mati aku nnt. ta dapat nk tgk update blog u allllzz yg meletop diva tuu. ohh ada juge yee si jejaka kacak buat blog. yg laki, kalau tak iklankan business nescafe, mmg taksah pastu kne la vote, aku da vote kan da ;) cpt cakap , baiknye awak!
:) (gurau-gurau)

ok pagi ni da makan cekodok bersos nenek buat, acam? acane tu. lapa tak?
ofco u lapa , aku makan da. ada saki baki yg tinggal baru la tergt nak ajak boss makan sama. (mak aku pasti marah dan murka diatas tingkah laku aku yg tak bersopan ni mknn nk hbs baru nk ajak, lpskan prot sdri je tau! HEHE TAPI sapa2 nk kawin ngan aku jgn isau, aku akan lpskan kau makan dulu, baru aku sbb aku akan claim yg sptotnye. OK IYLIA jgn merepek sblm jari kau btul2 putus)

ptg ni nk pi mkn kat kdai makan best :) (pdhal tak pnh pegi lagi. tu pon akk ofiz yg ajak. harini perasaan yg enak tiba, jadi mau makan. haaa lagi satu tadi ada budak laki mana call ckp aku mng GORES DAN MENANG. dan dan aje la aku msk benda jadah tu, aku tak pnh masuk melainkan, praduan tu membuatkan simpanan aku jimat sehari dua tiga empat hari. :) aku tertipu, ohh mereka mengenakan aku. upenyee dia baru frst time kol n kacau aku . mne dpt nmber, tatau. apa2 pon, raasa riak skit sbb ada jgk nk kenal hahaha!
sebelum kerja, kene berlagak ngan diri sdri .supaya anggun wlu tak anggun tsk!
ok pagi ni n harini , mmg ni je dpt update tu pon sbb boss aku da jerit nama aku suh tlg key in mende ta jap gi. ok byebye. zaaass!