Wednesday, July 21, 2010

perasaan yang tak support badan!


Assalamualaikum T___T.
asal la aku dok sedey2 kan msti korang tyee!
mmg sedey. today kne cop itu ini banyak.
im doing big mistake!
OH NO!!!!
pada aku mmg bsar kslhn tapi pada boss, 
ia bkn menjadi satu masalah.
mereka cool down kan aku.
aku berasa sangat terharu.

oh ya, keje ni mmg tak pnh aku buat.
tapi bila tersilap, aku bersalah sangat!
hal kcik pada mereka, tapi pada aku , its HUGE problem guys!
aku harini ddk dlm bilik. sorang2
rasa cam boss pon ada.
aircorn klu ada temp. 12 clcius, da lama aku beku. ni pon
17 celcius pon da bakal beku.
haih, arini kje buat report utk boss.

busy tu biasa la.
tadi da tjuk draft, ok la tu.
ni smbung lagi. smbil mkn karipap nenek yg sedap dan gebu!
nenek suh jual, 3 biji seringgit, duit tu aku amek la.
tapi aku tanak duit tu. . nnt ptg aku kasi nenek.

bangun kul 3 4 pagi ngadun kripap sbb org tempah
time tu mmg aku tgh kroih2 tido.
sedih sdg menaip ni nasib wahai si nenek.
nasib yg memberi rezeki pada kami sekeluarga.
nenek msh kuat.
pada sapa yg ada nenek, hargailah cam aku hargai nenek aku.
sangt sayang.
soh pakai baju tutp punggung, aku ikut wlpon ibu
dok suh byk kali tapi ckp nenek jgk aku ikut.
sbb dari kck nenek jaga kan kan kan.
tapi da bsar, sama rata sayang aku pada ibu n nenek :)

nenek sy muda tau!
klu gi mana2 msti org ingt tu my mum, my ibu tu kakak!
oh tidakk! tua nye aku! HAHA.
ok syg, 
sy nk pi call nenek. rindu wlpn hari2 jumpee.
msti tgh buat kuih tu kat dapor ngan atok ksygn :)
ok nak show off. nenek bg 5 tapi tgl 1 da :) tak puasa todayy! ;) hehe

ok syg smua, bsuka ria ye smua! :)
hugg!
papyee!