Tuesday, July 20, 2010

Office+Lapar!

Assalamualaikum semua.
shuuhh shuuhh daun2 kering. nak lalu ni. .
haih, berkumpul lah daun daun kering walaupun
hanya brapa jam saja tak update. HAHA

ok fine. masuk la page
dan harap smua tak rasa lapar cam aku harini T___T
 dgn gambar nasi minyak. ouhh sedang aku berpuasa !
aku spti mahu cekik syera ni sbb dia da paparkan encik makanan tersebut.

konfius kan tapi tu la, makruh aku cakap camni sbb aku berpuasa.
takpe2, arini nenek nak masak kan aku hanya nasi berlauk.
semangat kot utk nasi minyak ni ha ;) takpe syera. .anyway thanks.
nyway, ur blog nice and preety like you ;)

kpd anda smua, today i practical utk hari ke-7 !
wah, sukee ! itu pon tolak sabtu and ahad :)
harini mmg lil bit busy sbb buat excel, sorting and etc.
bfre ni amali aje but ini praktikal, byk kne blaja.
boss suruh rehat, tanak lak aku rehat . pulun main blog ni ha.
adakah main? tulis kan? okok tayah nk padam. .aku tau BM aku terbelenggu skjp ! hehe
OHH ni gara gara lapar, syg!

ya nice to meet you dear :)
tc tahu!
tqvm my prince and princess

uyaa uyaa! ya ya! pic 4bulan lps ;) HAHA
suryy sbb takda cable nk msukkan pic baru kat dlm office.




okey i cont di belah malam oule .
haha canggih tak.
sbb i edit post :)
tadi kan, i berbuka dgn bukan lah nasi berlauk
tapi. .
taraaaaaa. .
PECAL BERKUAH KACANG!
my fav weih.
tadi kan i cakap, (jap i jap aku. .surry)
haa i kan cakap i jeles ada yg post ttg nasi minyak.
ah, da terletak nasi minyak jadi tmpt nombo 2 :)
HAHA. i harap esk i puasa lagi dan tkda la nak nasi minyak lagi :)


apa2 pon, i really enjoy!
thanks wo add me at FB.
nice to meet you!
nite all my babies! :)

No comments: