Tuesday, July 6, 2010

jantung dirobek robek :|

assalamualaikum
hi smua ;)
kabar nyee anda selsema, batuk2
ye dok? segelintiran aje tuu!

actually, musim durian. sbnrnye tuju pada aku.
lemah la lately sbb makan durian.
bdan jadi longlai da kusam kulit :)
panas kan .

oh yee korang nk tau tak.
haha kecoh je an.
akuu dalam dua minggu ni direct everyday pegi JJ.
cam aku  kje la kat situ an :)

haih hbs duit ke sana actually.
OH MY GUESS . aku memerlukan duit utk membeli jam Guess yg diidamkan kali ni.
sbb limited design. hati ni nak guess watch tuu tamo yg lain.

jam tu je dpt memuaskan hati aku. hari hari msuk butik tu tgk keadaan jam tu tapi
masih tada org beli.
jap lagi i upload. tapi u all jgn la kasi i marah sbb u al nk pi beli yee.
i nak beli jam itu yg berharga RM6++. 
aritu nak beli, duit tak mencukupi.
but i know, butik Guess mmg takkan trma deposit ;)
haihh.
harap jam itu mendekati dakuu ;)
mmg tgh tada duit tapi jasa baik ibubaapaku , 
aku rasa bersyukur tahap max da ni! :)

babah n ibu aritu da plus kan $$ mereka berdua HAHA.
so i got it. maka hari ini tadi bile kulihat jam itu.
telah tiadaaa :| knp sanggup beli jam itu sblm daku :'(
teringat kat promoter tu, dia cakap, jam ni ramai da aim ni.
if nak, beli la skgg! (adoi, kalau aku ni ada krdt kad , time tu jgk aku suh kau goresss)
tapi, aku hya remaja yg tiada wang dong!!
apa nak buat,
takda rezeki:|
dy cakap jam ni limited satu aje dia anta .
lgpon promoter tu mmg knl sgt aku 
aptah lagi mke aku ngan ibu je msuk situ.
sekarang , aku saja yg msuk sbb ibu patah hati ngan guess sbb handbag yg ibu pnh beli
sama ngan handbag org lain kat kenduri kawen ;[
terpanah rasanyaa.ohh jam. .kat smua org aku cakap aku nak jam tuu
nak nak si tora! :( aku sedih. harini kurang happy mud aku.
aku return la kembali duit tu pada parents
tapi parents dgn baik hati, menyedekahkan sbg duit poket dikala kemiskinan diri melanda :(


aku sedih.

tqsm :|