Sunday, July 11, 2010

Harini rasa tak sdp perasaan

uhm. .
sepanjang hidup , msti ada kesedihan kan.
bila ada kesedihan, hati mula la tak tenteram
kadang2 aku nak pijak bumi pon cam tak 
pijak apa2. .tapi tu la, aku tau aku tipu.
mana leh tak da deria rasa melainkan kaki aku 
kudung. 

today perasaan kurang sdp sbb takda yg menyerikan aku.
mungkin btul, aku sunyi sangat.
tak cukup utk aku berteman sahaja
tapi perkataan CINTA tiada. Tipu juge kalau aku takda perasaan CEMBURU.
Tapi sbg kawan kpd kawan2 aku 1malaysia,
aku bangga sbb mereka telah ada dan wujudnya kasih sayang
juga jodoh . 

mungkin btl kata babah, Allah temukan aku satu hari nnti dgn org yg lebih baik
tu psal la aku tak jumpe2 jodoh sekarang.  Kawan kemain la ramai. ada la sorang dua buat
aku ada hati bile check it check it ouuut! alamak, laki org la pulop! 
ada tu, bfren kesygn la gop! bakpo mu ni iylia! nak sangat laki! HAHA.
aku sunyi la wahai si ROH yg menanya. aku sunyi.
tapi sunyi tu bagi aku sementara.
if Allah izinkan aku lagi utk bernafas dan makbulkan
permintaan aku, aku nak sangat tunaikan hajat ibu n babah
suapaya belajar dulu. berkawan ngan smua org jgn sesekali terikat apa2.
kawan je ngan sapa2, (mak bapak mana la tak concern ngan anak nye kan, ngan sapa mereka bkwan,
ngan sapa mereka bersuka ria , meh hanto kat aku, kasi aku cepukk itu anak)

tapi kan kan kan, kalau da jodoh, aku terima. tapi niat di hati tu,
selagi takda ni takda pilihan ni, aku nak sangt berkawan ngan ramai org.
bkn playgirl tapi berkawan. ppuan sesama ppuan, ppuan sesama lelaki :) (yela kan, wlpn aku tatau apa aku type ni) korang nk tau, aku tjaga sbnr2 nyee . Jam dinding tak bapa nk nmpk bila aku suluh ngan lmpu laptop ni(berat aku dok angkt ha) jam tu tjuk 15min lgi nk kul 4pg. :)

sambil2 type ni, kau nk tau aku dgr lagu apa. .
lagu faveret la, pa lagi tq si bombet sbb hadiahkan lagu ni suh aku dgr.! (perfect two)
ofcoz aku ni melayan smua jns prasaaan. kdg2 korang tgk aku mengamok, pastu aku akan padam balik status tu kat FB sbb org akan komen yg kejadah nye mykitkan ati aku balik haha sbb prgai aku
mmg TAK SOPAN. buek malu mak bapak den yo. mak den lahirkan den suh jadi lemah lembut bkn cam dinosaur!

kau lupakan diriku, kian lama ku mencuba
tuk bahgiakan dirimuuu. .wah!
sdp tak ttibe aku nyanyi lagu ni !
aku emo! ahhh aku nak gak tak kire.
aku nak bercinta. kontrak pon takpe.
blh? eh kau mlmpau la kalau kau bgi aku greenlite.
aku berangan aje tapi takpe.
korang mmg comel! cam burung merak.
haih asal iyaaaaaaaa! merepek merak puleee! T___T

tadi aku melayan kjp msuk page Amir Hamzah mergkp
org mana tah dalam FB list aku,
aku ttgok la nota cinta coffee mate 1,2,3
mle2 aku nk tgk 1 aje then sdp lak kan , aku hbskan la tgk!
perghh nanges eh aku tgk short since tu ! hehe!

ok mata da nguap!
aku da makin merapu :)
nnt aku conteng lagi klu aku tjaga dari
maya :)
mwahx!