Monday, July 26, 2010

Hari minggu lepas, indah ;)

Salam ceria .
warga kota mahupun desa.
harini bersemangat utk berblog!
 haih, ofcouz kene semangat sebab nk tulis blog tak blh kasi pembaca rasa
bosan, menyampah dan delete follower HAHA!

ok ok jgn buat camtu tau, kecik ati nnt .syg smua!
ok topic arini cam u all bace kat title tu,
tu la dia.
sabtu lps pegi la rumah paktam kat Subang  :)
sdg dalam perjalaanan utk ke subang tu, aku termenung lah di highway
memikirkan kisah yg berlaku di blog tah acane tah keadaan yg bersawang 2 hari tak update ni.
aiceh! HAHA.
so aku pon dgr lagu smbil tak dgr ibu babah borak aapa tah berdua kan smpi la terlelap.
sampai2 je tgk umah paktam da ada khemah. wa waaah! kuwa je aku disambut mcm VVIP
sbb mmg apa2 knduri, haha mmg family aku la paling lewat sdgkan sedara mara tdo sana sehari sblm 
kenduri bermula :)
yela, byk kje kat umah. so mereka memahami . ok berbalik pada topic,
aku disambut oleh adik2 sedara spupu ku, sepupu2 ku tersayang terapat dan ketat dari kecil ;)
ya ya actually yg aku giler rindu kat spupu aku si haziq dan jujud serta adiknya dini :)
ni la permata hati kat subang tu yg aku meriah sangat! smpi taknak balik. ok ok planning ke sana, tanak tido!
ok korang kene pegang aayat aku ni tau,
TANAK TIDO NAK BALIK SEREMBAN TERUS SEBAB IBU EXAM ISNIN SO IBU NAK STUDY! :)
bila kakngah da berphotoshuut :p
well, kenduri doa' selamat dimulakan dari 12tghari dilansungkan juga di sebelah petang bsama warga penduduk meraikan majlis cukur jambul baby sayangg ;) (ada yg i dukung tuu)
rinduu :(

ok sampai la jam 5 ptg kenduri doa selamat itu berlangsung . Sepupu ku dari seremban juga baru tiba ingat aku n family plg lewat, kaklong da jadi cikgu, tu lbt tapi tetap hadir ;)

ok dear, malam2 kami cadang 4 hari sblm knduri utk ke I-CITY ok! mmgg superb bawak baju bagai!
HAHA but then, abang2 sepupu ku cakap kereta kat sana malam minggu mmg totally FULL!
jgn la nk pegi time2 kentang goreng cmni. maka aku berasa sangat kecewa langsung aku naik atas dan bertukar agenda dan berjoget dgn baby dan buat video ! :) HAHA nnt aku rajin n ada yg request nak tgk, baru aku upload :p
Haha upload tu cam segan lak. riak kan :)
gurau2!

ok actually,
dalaam bilik si dini, aku ngan si baby menari.
jgn terkejut tahuu ;)
mmg best la best best sangat dapat bakarkan kalori dalam badan ni.  happy2 sampai la malam nak pukul 1 camtu .
haa hambek lpss kms2 dapor smua, lepak2 da kul 1.
so kami spti biasa kalau ada event kluarga camni msti bfre tdo minum2 malam. maklong, busu ita buat air . dap sangtt!
kami pon berkumpul ramai2 kcli ibu sbb ibu pening kpla n tdo awal :) 9 beliau lupe utk pulang ke seremban! makan, saku ngan babah pon riang gembira! HAHA )
ok, dalam perbincangan family, kami bincang pasal spupu ku tsyg nak nikah bulan 2 Raya Cina tahun dpn 
Insyaallah. so aku kene la jadi pengapit, jaga kenduri :)
waaa sonok gituu! HAHA
msing2 ada tugas :)
so nak dkt 5 pagi mereka melayan kerenah babah smpi tdo kul 5 pagi. haih!
esk nye, nak pegi KABUT. smua tatau kan KABUT tu aapa kan mana yg tak pnh pegi n tau. KABUT tu mcam tmpt jualan murah2 aaa!
baju 10 hengget, shawl 5 rgt. .waa!
superb la kan! kat je ngan stadium bkt jalil tu :)
kami grk kul 8 pagi sblm cahaya mentari bersinarr!

aku pon drive kereta si abang sbb babah suh belajar jalan shah alam :)
nnt nak belajar sng . ok ok da blh drive(tapi ikut kereta pokteh kat dpn :p )

uuyaaiit da smpi sana, shoppingg!
rm100 aku hbs kat sana . tatau beli apa. smua lawa2!
duit da kempis, babah ngan ibu jadi mangsa utk aku claim smula! HAHA


kami grk ke JAKEL shah alam yg baru bkk tu,
tatau time tu ada sales 80% balik baru ibu gtau.
oh ye ibu n babah tak ikut sbb mereka balik awal pagi sbb ibu ada exam sok pagi(harini)
maka, dgn sonoknyee shopping n usik2 lezz yg cantik2 tuu
bila la nk nikah ni..
aku terpegang 1meter rm1200.00 :) acam? pengsan tak?
tapi kain dia mmg cantik!
tu kawin ngan dato K leh la . (dato kuceng ) hehe!

uyaiit, selsai je, aku baru tau i-city tu aku nmpk,
peginye tak pat nk gi siang, tak best. 
takda lampu. so tgk aje la dari jauh. aku sesat sbnrnya sbb tak folloe kereta pokteh. maka kami dalam kerta guide sdri ke sana, alhamdulillah smpai jugakkk! :)kami smpi dulu! AHAHA

then selesai membeli, kami pon pulang :)
dgn pnt, kami beli la apa2 utk makan!
tdo n pulangnye malam ngan makngah!
thanks makngah sbb tumpangkan saya!
si abg balik ke uitm tanpa saya :)

tapi kan blh nk cite sini, family gathering mmg superb eva! iloveallmemories!
ni susunan picture di rumah paktam :) before event and sdg ber event :)
ni pakngah ! comel sangat! HEHE
kenduri :) yassin. ketibaan tetamu dari masjid lps zhr

sopan kan.3 dara ni yg 3 dara.com lain  tak smpi lagi


encik epul, encik haziq, encik nazirul dan encik ayie :)
i do love u along fatin
Kaum ibu dan anak daraaa mereka ;)
ngade org suh amek orang rami, dia focuz tv !

AMOR!