Saturday, July 31, 2010

Allah anugerahkan yg terbaik, Insyaallah.

 

relationships don't get deep to me, 

never got the whole 'in love' thing, 

and someone can say they love me truly, 

but at the time. .

IT DID NOT MEAN A THING . .

T____T 

-jgn memberi saya harapan , saya tak berdaya kerana itu melukakan saya . -

 

selang 5minutes after status ini di post, 

ada seorang sahabat bagi feedback. .

 

"CARILAH pasangan hidupmu, yang jikalau engkau melihatnya, 

engkau pasti akan teringat pada Allah, serta bertambah imanmu kepada 

Allah...
Akan tetapi, JANGANLAH engkau mencari pasangan hidupmu, yang

jikalau engkau melihatnya, engkau pasti m...elupai Allah, dan engkau 

teringat akan nafsu kejahatan...


Sesungguhnya, itu hanyalah godaan syaitan yg akan mengheretmu ke 

lembah kemaksiatan " 

 

saya terkenangkan kata kata ni, lantas saya menangis,

mgpa perlu saya mendesak CINTA kalau saya dah tahu itu menyeksakan hati saya. .

beri masa saya utk merenungkan. .

syukran :)