Wednesday, July 14, 2010

3rd Day Practical yee! :)

Assalamualaikum. .
sila jawab dengan laju2. 
kalau tak, iylia sedey T___T hehe!

ok orait! tqvm sebab sudi bace blog iylia utk 3rd dayy practical ini!
btw, today pegi keje pukul 8pagi ;)
pegi awal kan. jalan tenang cam air laut !
dalam air laut yg tenang2 tuu, ada jgk kereta laju .
tgh aku berSMS, siap kne hon sbb org tu gile!
jalan aku btul, dia yg salah pon aku yg kne horn.
aish! tapi kan kan , bila aku pk balik, aku salah kot.
sbb aku perlaahan. yela, cakap cam tenang spti air lautt kan! :)

ok so da smpi office.
jumpe auntyy lagi.
assalamualaikum smua ;)
syum je arini msuk office!
naik then finger print. masuk la aku ke dalam office.
tmpt aku da baru, kene ddk kat meja sdri.
yela, bfre this place kak Aida aku ddk.
sbb kak aida tada kat office. :)

Harini, mmg byk kje aku buat.
aku happy giler sbb byk keje.
aku kalau kat office mmg dari dulu 
mmg wajib bergerak utk bekerja
nama pon tmpt keje kan.
sbb aku slalu ingt ibu cakap.
jgn mengular, rezeki awak tuu nnt (DUIT)
Allah hitung nnt. so kene la jujur :)

ok actually, today mmg keje cop2 documnt, fax and watsoeva la.
korang tau tau la kan, byk document.
and nk disahkan ustaz(pengurus) so kene la siapkan segera.
maka siap la then trs fax ke Universiti Sains Islam Antarabangsa sebnyak banyaknye kene fax.
alhamdulillah, kali ptma send, tak dpt2 sbb salah aku kot tak reti gune
machine fax tu canggih bebeno. then, kali kedua, aku call la pihak sana tye da dpt fax, then alhamdulillah smpi jgk:) orait, aku harini sorting , stepler more than 3 times sbb tak smpi fax td kan so kne bkk balik n fax balik. perh. satu satu kene buat  tapi aku ske membizikan diri aku dgn keje remeh temeh tuu :)

orait, today aku kene angkat diari dua kotak tapi!!
aku kan sakit tulang belakang, maka aku mintak bantuan 
kawan aku juge utk agkt kotak itu :)
hehe comel tak then tqvm tu ika sbb tlg angkat kotak berisi diari yg berat gile gile gile tuu:)
ok maka dgn itu, aku pon slsai la buat kerja hingga la jam 5 ptg. pekerja lain ada perbincangan dgn ustaz.
so aku balik dulu sbb 5:30 petang.  hehe balik dgn hati yg seronok.
bfre balik, amek picture lagik :)
hehe gedik2 kan. tapi best hari ketiga kerja da semakin ada!
aku gembira! actually kak Aida ada, baru kje byk. :) yeay!
kak aida la yg uruskan hal aku disini :)
hehe sukee !

ok dear. aku nak solat mak aku da dok jerit2 ceramah bagai da ni 
jam da pukul 7 lebih nk msuk kul 8 malam ! :) haha
cont. esk insyaallah!
mwahx!

ada cam free artist tak :) haha! *muntah! tata