Sunday, June 6, 2010

Encik Elfie & HPY ANVSARY PARENTS!

Encik, terlalu baik la.
tak buat saya tertekan belajar subject encik.
huu, apa apa hal pon
nak tanak, saya kene study n tanak malas2
walaupun otak ni melayang pikir
bestnye ddk umah cuti cuti !
huu~!

tape tape, encik. Saya ke kelas encik !
walaupun saya pening, demam smua ada
tapi kelas encik saya happy je pegi!
encik lak nk leave us da an sbb nak pi kursus pemende tah kat
Perak, saaya berasa sedih T____T.
konpem lect lain ajar, saya akan tdo zzzzZZZZ . .


saya nak encik ajar, sbb paham.
saaya suke lect laki ajar sbb bersemangat!
LECTURER laki ni dia dapat kawal perasaan skit.
kalau ppuan, emo nye nauzubillah.
HAHA. btw, takisah la asalkn sy paham la subject ni.
saya minat n hope mnat btrusan ye encik.

actually esk ada Test 1.
puas la buat n tdo lewat sbb kerah tenaga nk buat latihan tuu.
kawan-kawan lak amek acc. so lain subject.
nak buat camne ni ??
nasib la ada 3g, so 3g la ngan my cuzzy kat pahang ni
dia da la superb ini economy!
haha apa lagi ! just ucap mekasih kat dy sbb tlg pahamkan!

yeah! esk pagi klas 10 pgi. ada tesst. encik takasi berdebar2 nnt taleh buat.
ok smmgnya takleh lari dari berdebar makan tlg studyy! iyaaaa pi study!
ko tutup la music2 tu, sepah2 kan la katil ko tu jgn nk membuta aje, jauhkan dari mknn, tlg iyaa tlgg! hp tu off (tanak tanak takleh!) huu~ sila jngan degil!

msti kne fullmark lagi! kene! do ur best! tlgg!
minum kopi kambing. .layan~

haha bodo2 aje blog ptg ni tapi tu la hakikatnyee, kau perlu tahu
aku tgk rinser n spinner ngenangkan TEST esk pg!

p/s: HAPPY ANNIVERSARY IBU & BABAH!,
my presnt fr both of u adalah, my gud result! i WILL! amin :)

tq