Saturday, May 22, 2010

Rindu kat Siti Yati ni :)



aku rindu kau :|
agagak, bile nak jumpe!
tak tak , ko kene jumpa aku jugek!
nak gossip! nak berhibur nak ketawaaaaaa bersama!

ko nak tau tak, aku tkjut tgk ko mngs!
tapenah tgk ko nangis dari aku part 1-part 5.
ending of the semester, masa kite bpisah, kau mngs sbb
aku nak blk Seremban dan kau nak balik Banting!



tgk , betapa aku appreciate ko siap ada blog kisah ko weh!
HAHA. thanks sbb ko , aku knl si kecil molek, bernama
Tasha, elda dan dah Anna ;)
gibe an applause pada si Natasha sbb si gadis kecil molek itu
telah post blog ttg i! waaaa i love u la weh!
dala blog dia femes! ramai la bace ttg i yg dia cterkan tuu. :)
i pemalu. aw aw aw! HAHAHAHAH jijix aku prangai camni!
sonok weh! msti dorang bangga cam aku bangga
sbb dorang dpt knl aku! and aku dpt knl dorang! :p
HAHA jk jk jk je weh!

best lah! mereka so humble. ;)
i love! cantik pon cantik!
adoi! ;)
paranh la ni.
yat, rindu! cpt datang! cpt jumpa
nak belanja makan pizza!
promised !


ok love, we will meet ya! i miss ya!
to kak najwa,syera, ester, ain, kak ema, kak fana , eyra , wan and all girls!
I MISS YOU TOO.
but masa ni, mmg rindu kat yat.
HAHA :)
love!

WILL MISS YOU !
WILL MISS YOU !
WILL MISS YOU
!

WILL MISS YOU
!