Saturday, May 29, 2010

Kisah satay tulang wee! :)

hadiah misteri oleh si ayah dan si ibu seorang insan bernama,
Najahtul Iylia :)
amacam? wa happy kot !
Khamsi balik Semban sebb ada photoshoot tapi
it was canceled sbb encik Isz adehal.
so next week and ber week yg weak la aku kne tgu dia!
baju, props smua da siap tapi nk wat cane, takda rzki.
Nasib la aku dapat PA yg tak melenting, marah-marah dan meluda kat orang ramai! HAHA
gilee ah kan kalau ada. eh pehal PA lak tension, sptotnya aku la tension sbb nk photoshoot tak jadi!
pnt wa balik dari Pahang tau. .

tapi plan tetap bjlan sabtu tu, ikut dak Fatin pi photoshoot utk Butik.
Org lain nye plan nk photoshoot, org lain lak yg berphotoshoot! handal botui . .
As u all know, aku kuwa Sabtu tu ngan si kecil ini merangkap PA aku. .
if dia ada photoshoot, aku PA dia. .lipat baju, make up2 oter..lap2 mke ngn tisu ala-ala
kak ziana bpluh atas pentas mse nyanyi , haa merepek kau kan iya merepek!
and, if i pye photoshoot, dia lak PA. .aku nye turn, si Fatin ni mmg aku keje kan dia cukup2 HAHA!
sian dia kne buli :) syg dia actually! sbb dia si kecil yg dgr kata! :)
syg kau kakak!
Semalam, aku berbaju putih, berselendang trqoise (dari kcik mengeja
ejaan natang ni tak btul) padahal, leh je padam, bkk kamus an! :)
im weakness la utk bkk2 kamus ni! marah n kcik hati ibu aku bli kamus kemain tobal, tapi anak ey pemalas! :) ngahaha! ha, smlm pi parkson puas cari parking weh! aleh2 dapat gak sbb ada nmpk nenek tua tonyoh kpla cucu dia masuk kereta! nsib la haa, yg ponting, aku dpt parking! :)
shopping tu takdo la, stakat bli brang dak Fatin and baju pengapit aku ha. tak mkn pon sbb nk makan kat Senawang! MCD. .lepak ngan kawan2 fatin. photographer handalan! hee tak sbr nk kakak aku tuu upload picture :) cantik! atin nye camera baru tuu sharp weh pic dia! jeles i nox! :)

actually, it depend pada mke sesorang. .klu lawa, lawa la pic tu! HAHAHAHA!
weyh, smlm gak mkn satay tulang! handal an? best weh! yg aku cite nk makan tu aku da makn da. :) syok!


WEYH AKU DAPAT MAKAN
SATAY TULAAAAAAAAAANG!

huiiih sng cite smlm kuwa smpi malam aah! ptg tu pi butik Pearl Hayya sbb amek tudung ibu tapi tak siap lagi so nmpk cikgu skola lama ktrg cikgu NINI! :) yeayyy! makin cantik tp bawak tentera kemain ramai! body still cntik u! :) wow!

hee so lps lepak2 makan satay tulang ngan ala ala artis si ijam lbih kurang striker n9 la kot. ., jadi giler! and jadi tumpuan lepak ngan dia. tu lom ada si zaquan, alip. .peh msti i lagi menyerlah dari mereka! HAHA (bajet ko weh! ) aaa takda2 gurau2 ngan korang ptg2! :)

ok, lastly, i would like to thanks to my friend, Fatin Liyana sbb masa cuti mmg pnuh ngan dia! dia pon nk balik flight mlm ni so take care syg! love always yaa sweetie! tke care! nnt pi singapore hujung tahun ! :)
i loike! :) nk pi Universal Studio !

ok la, mcm blagak ke aku type ni? tapi takpa aa kan? aku nk share je, takda niat pon. klu ada, jgn bace! sbb apa, klu cakap jgn bace pon, korang da terbace! :) HAHA



ok ok hal terbaru yg berkenaan ngan topic adalah trma kasih kat ibu baabah sbb tak sgka balik cuti mgu ni, ada rahsia mereka bdua upenyee. .aku dapat hp baruu. hp lama sudah kelihatan lusuh dan tidak maju jadi mereka berdua menghadiahi anakandanyee yg baru :)
actually, nk sedih sbb rasa mereka tlalu syggg sgt anak dia! so aku kne jaga diri dan maruah klrga ! wuuu i love u both syg! tak bg hadiah mngjut cam ikan, hp pon takpe, mmg i always syg u both! ! huuu T______T
k, nk hbs kan la sbb da ngs. .! (mcm tgntung tp nnt i upudate klu rajin)

byebye