Tuesday, May 18, 2010

Kak Amnah, ohh Kak Amnah !

Assalamualaikum !
title nak beraksi jugee!
hi! haa korang ingat kan yg aku pnh bgtau aku pergi
Hospital Selayang. .ingat kan ingat kan. ni bagi sapa2 yg ikuti perkembangan aku
di Facebookked! :p ada idgham bilaghunnah disitu!

ohh ye , terlebih dulu mintak maaf le sangat sbb
that day ada temujanji dgn kawan dari KL, im so sorry la.
to ecah, im sorry dear sbb mmg i really miss u too nk meet lama da kot
tapi, ada hal kan, so i really mintak maaf ni! (walaupon da bkali kali mintak maaf kat phone)
Aisyah is my fren dari KL so nk meet me! hee thanks syg! next time ok darla!


ok ok smbung balik!
pergi selayang dgn menaiki train ke Bandar TBS dari Seremban!
oh ye, si Niza dari Muar, then Aimi bsama aku dari Seremban!
mmg kami bertiga sangat rapat di IIC dulu . .
so smpi sekarang rindu T____T. Perjumpaan yg tidak dirancang dan merancang utk
btolak sama hya mnggunakan YM! thanks YM!
melawat Kak Amnah, di hosp Selayang. .Kritikal sangat keadaan dia!
Denggi berdarah, so kami bdoa spnjng pjlanan sbb trgt telatah dia yg tak hilang dari akal pikiran kami btiga ni an!

So , kat Hosptal smpi kul 12pm amek cab!
so time melawat kul 12:30-2:00 ptg so kami decide utk makan!
after makan, kami naik tingkat 5 ! ICU. .sedey n bygkan la keadaan klu ICU kan. dua org dua org je yg dbnrkan masuk. lama tak jmp kak amnah! aku ta dapat masuk ngan dak niza n aimi sbb tu aku tpksa msk ngan abg kak amnah yg lagi hensem bangat (sempat nye aku) AHAHA
so msuk, salam kak amnah, Alhamdulillah masih leh syum tapi keadaan lemah sngt!
family dia ramai kat lua, klu nk diikutkan mmg takleh msuk tapi mintak permission kat guard india yg jaga tu cakap aku dari SARAWAK n nk balik smua ke SARAWAK kul 4ptg, dia benarkan! HAHA ni smua ptlgan kawan2 HAHA!
haa rindu dak ili! ilii aku rindu ko tak sgka la jumpe ko kat sana! aku rindu!
rindu cam rindu dak niza ngan aimi! haaa siryes tkjut jumpe kat hosptl! siryes tkjut tgk ili! lama sngt! dua thn la gak tak jmp! aduh! :)

so lps tgk kak amnah, settle da!
so aku ngan dorang decide nak balik da ;) then, niza pon ada hal nk di settlekan! comel aje dia!
so amek pluang utk melakukan aksi2 biasa! saksikaaan laaa! LAH! Haha



masing2 pulang dgn hati yg seronok! :)