Monday, May 17, 2010

Fun that we share together !




i love this moment actually
intro je da cam rude kan sbb tak bagi salam! Maaf T____T .
HAHA, Assalamualaikum kawan2 yg setia membaca blog yg lama sangat kot tak update!
actually, mmg lama kan tak update sbb takda idea sbnr benar nye di sudut ati.
org kata nak buat blog kan, kne ada idea yg bagus!
ni buat blog skunk ni, tak la bgs pon idea cume trasa nk buat jgk tak kiree!

aritu kan kan. .ok kite mulee ok!
tarik nafaas! tarik cpt! cptttt!! . .
ok aritu kan, aku mmg excited da masa cuti mmg nak kuwa
ah ngan si Fatin Liyana . ala, korang tayah la buat2 tye yeke? Fatin yg mana eh? tayah!
smua tu autaa and buat2 tye je tuu! HAHA
si fatin tu merangkap kawan baik aku dari sekolah dan dari zaman aku bermuka moyok dan hodoh kot
time skola! hee____^^.

ok ok baik, aku perkenal kan! (bunyik baldi mrgkap drum yg aku ketuk gune sudu 78kali) mempersembahkan. .



ni la dia :) gadis berselendang hitam ! datang kemain laju takut lambat sampai padahal mmg lambat!! HAHA. i miss u laling! ko balik dari Bandung baru la aku ada peneman kat Seremban tu atin :} cdey tak cdey tak padahal tak la cdey cme sunyi! haa mle merepek! psstu an an!! kitorang decide nak pgl sorang lagi ladies yg vogue in da vass! jeng jeng jeng! perkenal an! sis AZA NADHIRAH! ala cakap-cakap pon ada yg takenal kan! meh sini..taraaaaa.!


cantik kan! HAA TGK LA SAPA SEBELAH DIA! haha! ada yg kate mke dia cam mke dak Fatin Liyana, tapi pada aku, mirip aku! chey berebut eh! :) kemain ko dik! HAHA akak pon peminat ko :p actually baru je meet walpon ddk seremban! tapenah knl and wat eva la kan! dam FB je, soft je budaknye cam dak fatin cite! bfre meet fatin, jmp dia ni ngan adk dia ala yg Dewi Remaja 09/10 tu. .mcm ne eh. .ok ok ni mke dia . .taraaa! (kemain no! suspennyee)
cantik kan! tu la, ta dapat msuk magazine cover girl, ddk ngan dia pon da raasa cam artis! HAHA. kemain ramai pndg dia! adoi, tumpang glamer! HAHA da beso da, mse skola dlu, cam tu cam tu je tgur :) upenye adik kpd si AZA mmg wa tkjut ah! adik beradik sama cantik:) mmg time jumpe, sonok hbs ah! da femes ! :) dalam masa yg sama, jumpe plak ngan si Aliff Shamsudiin merangkap kawan sedari kecil . dlu main basikal beroda sama sama, ingt lagi sekarang dia pon da jadi glamer, NS footballer :) ah sng cite mse tu mmg ddk ngan yg mmg best ah! hehe tapi mereka mmg humble :) ha, aliff bawa teman istimewa. .mari kite lihat :) sweet banget! tapi dpt lepak jap je yunk sbb darling ni nak pegi bufday party kat KL :) i love her style lah! sangat!

aku tatau aliff pndg apa, si raudah pon tatau dia cakap aapa! HAHA. apa apa pon mmg sweet! sblm mereka balik, ada la gmbr kenangan tu pon si raudhah & si raudah btuka dan yg snap kan! :) tgk ni . .

sesi bsama alip HEHE . .

sesi bsama raudah pulee. .

so mereka pon telah pulang sbb si aliff nak gi hospital ada appoinment. ksian alip tak dpt main bola sebulan T_____T direhatkan. .apa apa pon da pesan kat raudah da, suh alip jaga kshtan and makan ubt! nnt leh tgk dia ligat dalam tv lagi! hehe~

ok ok so kami bertiga la tinggal. .dgn lappy si Fatin yg ada, kami bertiga pon amek la gmbr sndri.. nk tgk hasilnye yg terpilih di hatiku, mari lah! :)

hee :) i love this style la yunk!
sangat!

time ni aza hilang, dia pi snap photo utk adik dia si aza jugee :P sama nama kan! :)


kakak, dont try this at home, adik tau kakak nk smoke! (pdhal celak!)


aza ada balik! comel kan kitorang! best!



aku ngan lagak aku . .aduh! meluat je kan! apa2 pon, melepssz!


aku pandg MCD, btul la mmg happy and smile je kat mcd!


finally at McD!
ha da kepenatan bergmbr, kami pon decide nak pi karaoke! kat green box!
apa lagi! mari ah!

wah da best la! rindu T___T


hehe masa masuk green box ni! siryes aku tak teringat pon nk bawak ID card so dapat discount tau! so mereka berdua ni daapat la sepcial price aku kne bayar cam mak bapak bayr! HAHA. then mereka ni tjuk protes sbb cina tu tak bgi belas kasihan kan, dorang amek la mknan byk gile! thanks ahh backup kawan! :) puas hati . haa, kau! byk nox aku nyanyi . 3 jam, kematu la montot kan! but, fun! best tgk picture pon leh tau!

ni sample permulaan utk makanan. .thanks fatin thanks aza! i lap u lah!


hehe!


layan. .lagu apa, lupe! suara tak la cam artis tapi mcm ziana tu, blh la!



si fatin tgh pilih lagu, si aza mengia ia kan! HAHA


tgh berfeeling, si atin sempat aje tu!



ni time si aza nyanyi, si fatin tgk la dia buat apa. .aku plak, tatau knp bgitu! HAHA

ok ok selesai aje 3jam, kami pon beredar utk pulang! sementara tgu dak aza solat, kami pon bergambar berdua. .rugi aza rugi ko takda dik :p mcam kat paris background! HAHA


tak cukup kat sini, dalam tiolet pon blh :)

HAHA taraaa! c! haa thanks atin!

oh ye takpe sygku aza, jgn bersedih, wlpn aza takda time ni, kak iya need u
tgk ni!



dah jgn berduka bermuram durja! HAHA

ok times up! nk balik masing2!
hee! ada lagi bfre balik! mnjdi model sbntr stlh di temuduga oleh kakak kakak
watson mgnai kami memakai syria sptimana fatin cakap :)

aza dan fatin :)

fatin dan iya ;)

manja dgn adik, apa salahnye thanks fatin. credit to u!

waa best kan! sonok kan! tu la nnt kite btiga bsama lagi!
ta sabar! bila jarang jmpe rindu tu menebal!

HAPPY!

p/s: thanks all! maaf tak update blog. ok ok ! lps ni akan ku update ttg Putrajaya pula!
byebye!