Thursday, May 20, 2010

cinta hati ku at Putrajaya!

jom Jom jom Jom jommm,
Heboh Hebohh!


jom jom jom jom jom heboh heboh!
haa, amcam? lagu pon korang tau kan aku nak blogging pasal apee !
hee~ i love this moment actually!
siryes rasa cam aku ni Paris Hilton!
pegi sana ngan cam mak datin bawak anak-anak.
nasib anak aku lawa lawa, cantik :) !
ada bodyguard, escott!
wa melepsz! :)

dah dah jgn nk merepek ye iya! orang dok tye kan mana kisah aku ngan
kawan2 aku kat Putrajaya tu. ha, ni la nak habaq mai. .maaf la lmbt!
cek busy haa :) yela almaklum la dah kat Jengka kan! tuh la, baru freedom nk blog blog bagai ni!
utk peminat sendiri kan, apa salah nye. .
peminat i takda la ramai. .stakat, ibu, abg , kakpah, dak fatin, dak aza and ada la lagi kan :p
kot kalau ada yg lain :) HAHA mklum la, takda la advertise sgt pasal blog aku ni !
just cite2 aku je. ha, tgk da merepek lagi!

1,2,3 GO!
cpt dik bace cpt!
haa sebagai mana yg aku tlh bgtau. .
aku , fatin L, arxar dan nani
telah ke Putrajaya utk pegi
berheboh hebohan dan belia bagai tah apa tah an!
tapi best! funny day fr me!

Kami decide btolak dari Seremban pukul 9pagi camtu :)
so tgu tiga princess datang umah, lepak2 jap tgu aku smua HAHA
so grk la ke sana 9 suku camtu :)
gagah and gigih drive ke Putrajaya!
si Fatin cam biasa, bawak bekal. .masak dari umah! best! thanks syg!

ok then, borak2 dalam kereta smua, tak sgka da smp Putrajaya wlpn aku
da terlepas jalan, so tpksa amek jalan Kajang. .kot! tak silap aku ah so senang ah
msuk presnt 16. umah si Hafiz firdaus!
(ada peristiwa lucu blaku, klu nak tau nt nt la aku cite, tu smua dari si Fatin L! HAHAHA)
hope tu smua ada dalam ingatan aku smpai mati kalau gi mana mana! HAHAHA

ok then, smpi la umah hafiz yg cantik dan sangt beauty! :)
so da smpi, bagi la salam kan!
so hafiz kwa :) chaak hafiz cakap!
chey chey aku tipu aku tipu. .
hehe ngan gagah nye dia kuwa, ngan short pantz, wah, hnsm ah tuu :)
mnymbut kdtgn kami an!

so hafiz pon sdiakan minuman yg comel :)
iaitu my favvy drinks, bali!
wow! best ;) thanks! so dalam masa tu, apa lagi. .bergambar la beb! aiceh!
nak tgk, ni la hasil bila smpi kat umah beliau!
taraaaa..!

ceria kan! happy. terima kasih tuan tanah pinjamkan umah! cantik!


see _&&_ berganding dan cuma bertiga !

ladies ini bersahabat baik ! sukee!


wah kau! amek, makan hati mbaak! :)

maka, dengan itu selesai la bergambar dan kemudia kami bergerak ke
dataran yg ingin kami tuju!
mak uih aai! jauh bebenor nk jalan kaki weh!
aduh, so hafiz guide tmpt parkng yg paling paling dekat utk kami jalan kaki :)
so apa lagi, alhamdulillah rezeki kami di pagi hari,
ada jugee parking!
so parking then jalan kaki tapi!
oh oo, tak best la bfre kuwa tak amek picture kan! :)
HAHA
see !!


dalam kereta!


luar kereta pule!


so after amek picture ni, kitorang trs jalan kaki ke sana :)
walaupun jauh, kitorang dpt cuci mata!
dpt tgk abg futsal :p
dapat tgk mcm2 then yg menarik dpt tgk sport car race!
bapak best weh!
so kami decide nak bergambar nak jugak smbil
dpt free gift hand fan :) hee!
penzoil!
thanks so much!

ha, nmpk kan blakang tuu! byk lagi tapi nk tgk selebihnye tgu i update dalam fb ye syg's!

huih, penat berjalan weh, ada la dalam 10minutes.
yeke weh? kot la!
tapi mmg pnt!
hehe yg klakau tu, nk nek bus tu percuma tapi tanak takjadi lak sbb
nk bjalan! :)
so tgk2 da smpi sini!
yeay

ha, kitorang pon apa lagi! kemain aah!
cantik ah pemandangan dia!
ah sukee!

awal awal lagi, kitorang da shopping da kat kdai syria :) haa
merangkap kdai yg ada dalam blog!
cantik dan murah sgt time dia jual,
kami pon beli la beli lah!
yeay!
seee !


panas terik weh! terik sngt! adoi hai
tapi takpela, nk fun pnye pasal, redah aje la!
;)
si aza cam nk gi shopping kat mall da ! HAHA
actually, lama jgk la journey kami ni!
then nk korang tau yg aku sangt happy on that day!
sbb esk nye tu nk balik Jengka da! spoil mood aku hbis!
so kitorang pon bjalan dan bjalan,

makan dan makan,
shopping dan shopping. .!
oh ye nak sangt korang tau!
aku kan pye cita cita nak sangt jadi pembaca berita!
aku nak sangt dari kecik ske cakap sorang2.
cakap dpn cermin! aku mencuba nasib wee!
hebatkan!
aku beranikan diri dgn mmbyr seringgit!
waa aku nak aku nak!

then im on tivi! HAHA!


hee kenal kan! knl :) comel tapi dai tak pgg aku cam dia pgg nani! :( hee~

see! syuman mereka godjez!


ohhh yea, peminat kami :)

aku aaa ni nak kwen sangt! amek berkat! HAHA

beli la si belon ni ha!
rm10 :)
ada cite lucu. tgu tahu! ni smua gara gara si belon!

di padang yg cantik!

my bestie :) cam kat oversea!(perhatikan belon tu! )

lps je amek picture kat atas tu, belon aku terlepas dari tangan! HAHAHA
mmg cuak kot time ni! bapak ah laju dia terbang!
idiot je weh! kereta tepi tu laju gile!
si hafiz hero aku time tu!
dia slamatkan belon tu!
time tu aku tak pk nyawa si hafiz! HAHA
aku pk kan belon aku! agagaga!
apa apa pon, da kene gelak da ngan si orang kat situ! ada yg tak sudah2 glk kan aku!
bodo ! HAHA
tapi mmg lucu weh! then nani ikatkan kat beg spaya tak tlpas lagi!
mekasih semua!
sorry pasal belon ni aku da sshkan smua!
then aku hadiahkan kat adik fatin la belon ni !
:)


;) thanks!

ok, kami stop utk solat zohot kat masjid Mizan a.k.a masjid besi :)
so dalam masa solat tu, mmg terlelap jap sbb sjuk!
heh then aku siap tuka baju lagik!
tak caya? tgkk!

mmg sexy fatin cakap!

huih, rinser mak nox! panas!

hee! apa lagi, balik seremban ah!

cantik la cantik la alam sekeliling! rindu aza!


ok sayang! ni la sesi photo terakhir!
he :)

aku enjoy gile!
balik seremban dalam 8 lebih lps makan mee soto sdp gile
mmg paling sdp di dunia!
siryes sedap!
nak datang lagi umah dia nnt!
then btw happy birthday to his mum!
cantik, still muda!
then, kami smpi seremban around 9 pm lebih la ;)
tu pon thanks fatin sbb drive balik. penat la mak ni nox nak drive! HAHA
thanks fatin,nani, aza and hafiz too!
to all, thanks! you all made my day! :)
love!



thanks all readers!
thanks banget!