Thursday, April 22, 2010

malas. boleh tak?

kakak ema;) big applause!

nak basuh baju .
tapi takleh basuh tapi kakak yg basuhkan.
so, nak tanak kene lah paksa diri utk teman kakak.
ni pasal sakit, kene la orang buatkan kerja.
tapi ibu kata, itu adalah adat org sakit.
hari ni hari kita, esk hari orang , kita yg perlu tlg mcm mana dia tlg kita :)
akk sangt baik, terharu sangat.
dari makanan sampai lah makan pakai akk jagakan.
ada satu malam, penah aku nangis pasal ko kakak.
nangis tapi ko tak pnh nmpk, kakak.

nangis sbb tgk derita kau menjaga aku. . .
penat ko kau jaga aku.
dari nak air smpi lah aku ke exam.
aku doakan kau dapat menjawab dan smua nya Allah yg membalas jasamu.
kenangan manis bersama kakak. . :)
kau je salah sorang kakak, kawan yg memahami aku tahu tak!
ko penah ke tau? tatau la kalau ko tau ke tak kak yg pntng aku sayang kau sangt!
mcm kakak kandung aku!

kau pengganti ibu utk menjaga aku kat sini.
kau belaajar, aku tau tak selesa sbb aku byk mintak tlg kot.
ke perasaan aku je. isk isk iylia! dah2 jgn pk bkn2, akk pnh cakap akk 
tlg ikhlas! jgn pk bukan2! thanks kak ema.
ibu slalu call, kak ema punye nama always on top!
smua dibuat oleh kak ema, exam je buat sendiri :)

best sangt! btw im lucky to have u sis.
dari sayaa sihat until sakit dan sihat semula, 
aku tetap bersama kamuuuu 
love you so much :'(

thanks so much!
part 5 , u make my life beautiful and healthy!
God Willing. .only YOU can gv 'em da reward :)

No comments: