Monday, April 26, 2010

BOHtea CONTEST :) please VOTE .


 Salam sejahtera saya ucapkan kepada smua pembaca blog ;)
actually, i would like to FORCE you to VOTE me in BOHTEA contest .
OH gotch, saya terujaa sbb saya masuk ni pon sbb desakan kawan-kawan
dimana wajah  yg terseyum itu boleh masuk bertanding!
okeng okeng saya cube okeng!

 sample yg korang akan lihat!


opss, pastikan anda ada FB dan sila add saya:
chintaloveyou89@yahoo.com

1. sila pergi ke link ini : 
http://apps.facebook.com/mybohtea/index.php?sec=photo&id=832089718&ref=mf

2. anda akan lihat muka saya terpampang dan calon ke berapa tah.

3. Click vote ituu setiap hari ye. saaya sangt teruja dgn hadiahnya itu! 

oh yea, walaupun ini soal nasib, tu sbb la saya cuba masuk. menang adalah rezeki, tak mng adalah. .bukan rezeki. .dah saya sangt sedih sikit down banyak bila ada raamai kawan-kawan telah bagi nasihat jangan mengharap sangt tahu sbb ramai yg masuk. TETAPI saaya rasa itu cabaran!  takpe2 saya harap sokongan aje. cube nasib la katakan :)

setiap hari online FB, jgn la lupee ye undi. . satu undi untuk satu hari. .;)
mcm2 wajah cantik dalam tu kalau nk dibandingkan ngan saya, mmg la mampu berdoa aje la .
hehe ^___^ ok yunk!


terima kasih saya ucapkan
selamat mengundi !