Tuesday, April 20, 2010

Actually, final exam! kita buat! :) gd luck!

tak salah. .
at least im trying.
actually esk nak final da hah cik milah ni!

ddk ke sana sini study pon tak mule kan lagii.
so actually jgk, buku da berbaris baris atas katil,
pon mood utk tdo kuat!
actually yg ni mmg kuat smgt utk study!
ibu dok call suh study smayang jgn lupe and so on.

nak pi study kat bilik kawan, takut leka berborak kisah lain.
so dok bilik sdri la gayee nye.
hope smua berkat doa kamu smua dapat lah sy
menjawab esk dgn usaha yg sy ada :)

saya nak score sangt semester ni even org cakap
semester ni susah gile sbnrnyaa!
tapi bila aku dok semester ni, mmg susah sbb byk gaya bebas ke
sana ke mari :)

actually, leh dapat and score tu kat diri sdri.
cara aku study lain ngan smua orang.
ada yg sama, give me 5, aku bkn study dalam
keadaaan sunyi! aku ske dgr music smbil study
sbb aku mmg dari kck camni.

supaya aku ingt, oo bila aku bace, buat bende ni, lagu yg aku dgr lagu tuu. .
so automatically aku ingt.
aku bkn nak berlagak tapi jgn la dok pot pet pot pet
nk sama aku ngan org lain ye. .
aku rasa aku punye study tak jejaskan apa2 pon.
markah yg bagus, utk study yg smart
tol kan?!

dah dah, itu ajee. so sekarang nak study smpi lebam.
nk ingtkan smua apa yg di ajar dalam klas tak la dapat ingt smua
tapi pandang nota2 yg telah dibuat sblm ni
skurang kurangnya dapatla bantu ha. .

actually, 11hb baru aku balik.
if aku tak wat blog utk korang, takpe2 FB still ada
aku akan wall utk smua apa aktiviti aku
aku kan fan korang :)
malunyee nak show off bende yg tak wujud!
HAHA aa ok lah!

nnt kita smbung2 tahuu ~
tq makcik pakcik sbb sudi bersama di laman
yg serba kekurangan ini ~ wah kau!

good luck to all readers who are involved in
EXAMINATION AREA

good luck syg's!
tc!