Wednesday, March 3, 2010

Ingat lagii tak, kawan-kawan


Salam. .
hei! korang nk tau tak kisah lucu masa aku Part 1
sebagai junior yg mentah and tatau apa2 ttg OM,
aku kuat sangat bermain di dalam kelas.


Paada suatu hari, satu pagi yg negeri. .
aku attend to class Miss Fadhilah yg sempoi hbs lah!
aku suke giler cara miss fadhilah ni!
siryes cakap, mmg best lecturer coming the others yg aku
leh jadikan idola. Dia punye confident level yg tinggi dan rileks aje.
ada dua certificate tuh! woih! gempak siot!;)

btw, tadi pagi ada klas LAW. .aku tak focus pon dalam kelas tu
sebab aku mengantok sangt and aku main2 surat YM.
tau tak surat YM tu apa? HAHA surat krek2 yg korang kadang2 buat dalam klas!
eleh jgn tak ngaku ok! :p aku main la surat tu ngan kak najwa HAHA.
then, dalam masa yg sama, aku msg si Dalila aka LALA. aku ngantok, dia pon ngantok! elok la tuu. Mdm da konpem la pandang2 and last2 class stop HAHA:p

orait, aku teringat satu kisah dimana aku masa part one, ditanya oleh Miss Fadhillah dpn kawn2 smua, dia tye smua pelajar KENAPA U ALL PILIH OFFICE MANAGEMENT COURSE? and masing2 menjawab la kan , ada yg jawab, atas dorongan family and etc.
AKU dgn tak sgja la dgn bengap giler, tambah malu la kan sbb kawn2 klas ada yg mcm2 rupe. . so aku pon menjawab la ngan konfiden nya bila smpi turn aku, SAYA PILIH OM SEBAB SAYA SUKA MAKE-UP! damn! aku rasa aku konfiden jee jawab and smua orang bantai gelakkan aku! HAIH, takpe since dari tu, smua orang into me;) I LOIKE.

Ada lagi satu peristiwa berlaku, kenapa and apa punca nama KAK MON diberikan kpd aku!
Dalam setiap part dalam OM, ada la nama2 yg diberikan kepada student. Tapi jarang la nick name itu diberikan kepada pelajar perempuan. .Turn aku, aku khusyuk bermain computer aku rasa aku dah msk dalam alam MYSPACE kot ketika tuu. Kawan2 pon aku banyakk tak hafal nama lagii. . Class pon sedang berjalan ketika tu, aku pon tak khusyuk dan bersama la dak sebelah aku. Aku lupe sapa sebelah aku! HAHA so lecturer aku nama dia Encik Faizal(encik ABOT) nama dia comel kan! haa dia pon dok panggil2 lah nama aku " yea kakmon, terangkan soalan. .(padahal dia saja nk kenekan aku sbb dia nmpk aku tak focus!) !

HEHE, so aku pon abaikan la sbb kakmon bkn nama aku n aku pon tatau sapa kakmon. . so aku cari2 la kan jgk sapa kakmon, so encik ABOT pon cakap la, knp awk pandang2 orang, aku still pandang orang2 lain. .smua tercari2. .ktika tu pakai baju ijau. .so dia pon jawab: awak yg pakai baju ijau(aku sorang je pki bju ijau time tu), yea awak la kakmon. .terangkan soalan tu. .aku pon terkejut amat sangat and kawan2 aku pon ada yg gelak lagii. .nasib aku jawab ngan smpurna tauu wlpn aku tk tgk buku time tu tapi aku focus and dengar apa dia trgkan. .wah kau! start dari situ, hbs class smua datang and gi tmpt aku pngil aku KAKMON! yeayy! aku fun sangat part one dulu! encik abot sangt baikk=D excited ke klas dia and result Alhamdulillah wlpn main2 dalam klas ITB:) HEE! thanks sir!

oah, sonok and enjoy bila nk diingatkan tu la puncanya knp aku ske OM and kenapa nama KAKMON diterbitkan:)

mekasih, sayangku kerana sudi stop sini!
maaf lama tak update , agak busy:)
permaisurimonnyy!