Saturday, March 27, 2010

DyaCollection, please take this attention!

to mummy Hilman!
tolong amek berat pasal saya yg terlalu taksub utk memasuki contest yg anda anjurkan ini .
ohh tidak! nak nak lagi dgr berita anda melahirkan Hilman dan contest ini terpaksa di postponed kan! hee tapi bagus2! kali ni, sayaa benar2 menyertai nya!

sonok la dyaa oi bila tgk orang kawen make up make up oleh mak andam, mak au au nyee. auch! bangang lak ai kalau tak masuk contest ni kan! nak nak mmg bli item dari puan dya!
"hilman, aunty ayya tlg mummy meniaga utk bli susu hilman, tgkk! kan hilman da comel! HAHA"

dalam pada tuu, aya pon mule mngorak langkah utk menyertainya! lantas, aya tidak dapat menghadirkan diri ke Physiotherapy kerana telah tercatatnya di calendar utk make up /photoshoot utk contest yg dianjurkan oleh dyacollections!

hasil ini selama 2jam :) mcm2 plan nak digunakan, nak memakai shawl, scarf yg telah dibeli. .akhirnya, theme pink telah ayya pilih dalam contest ni. gabra jugee 31MAC2010 is due date. takpela, tak mng pon takpe, at least im happy sangt dapat join kan! btw, sjak shopping kat dyacollection, ramai sangt perhatikan ayya di kampus dgn cara pemakaian yg unik dan hya ayya saja yg menggunakan cara ini smpi lecturer ayya tanya ttg perubahan dari sehari ke sehari.( hati mesti lah berbunga bunga nak nak kawan2 yg minat berhijab kan. .)

okey, dengan bantuan photographer yg kretif serta jurusolek yg berpengalaman, ayya menghabiskan berpuluh puluh ribu utk membaayar mereka berdua ituu HAHA! (berpuluh puluh ribu adalah TERIMA KASIH YG TAK TERHINGGA dalam erti disebaliknya) mereka membantu saya dan saya sangt excited! a bis an applause to kak najwa and ester cuz help me in this contest! :) and, kak scha/fiza la yg buat ayya bersemangat utk memasuki pertandingan ni. nak cantik mcm diaaa :)

ini adalah pengalaman yg ayya alami semasa disolek. .
mata merah2. .tapi happy!
semut gigit2 di kerusi kayu.
nyamok byk hinggap!
terjatuh tangga. .lalu depan bilik air ;)

tapiii! disebabkan contest ini. .ia smua diketepikan!!
TAHNIAH utk AYYA ;)
BERUSAHA utk BERJAYA.
ameen:)


inilah hasil dari yg telah di story kann oleh ayya :)


p/s: saya memilih dyacollection kerana hanya koleksi dari Dyacollection sahaja dapat menambat hati saya .sentuhan corak terbaru dan harga yg sangat memuaskan hati saya :) thank you dyaa :)

give a big applause :)
thanks for all reader who are very supporters!
love you !