Wednesday, February 17, 2010

tak dinafikan memang ini lah yg aku impikan lately. Emosi seringkali terganggu. period? tidak sama sekali. lps je post blog sblm ni, bertalu talu panggilan aku terima cool down kan aku. Alhamdulillah ramai yg ambil berat ttg aku. tapi aku dah memahamkan mereka juga krn apa yg aku tunggu adalah kebahagian dan smpi aku rasa GIVE UP ngan permainan seorang lelaki. Kecewa, berapa banyak kali da. itu semua ujian serta pengajaran utk aku. . ya, aku kene yakin pasti ada jodoh utk aku. . Aku nak makan sama2 mcm dulu berdua, shopping sama2 mcm dulu, ketawa sama2 cam dulu, masing2 share problem masing2 mcm dulu. . MANAAAAAAA MANAAAAA:'( aku sedih!

takkan 24hr nak share ngan family:'( aku sunyi! aku sedih. . kawan2 datang party hari lahir aku, datang dgn bfren, gf! aku cemburu kadangkala tapi apa aku blh buat. . takda sapa yg menginginkan. .bkn aku tlalu meminta2 meronta2 tapi aku sunyiiiii! aku online kerana nak kan kenalan baru tapi. .Allahuakbar. . setiap kali di atas tikar solat, aku berdoa ttg jodoh dan panjngkan lah umur kedua ibu bapa ku , kawan2 ku agar sempat melihat kebahagiaan yg aku impikan. .:'(

p/s: aku tgh menitiskan airmata masa menaip ni. ketawa, senyuman bersama semua orang. .inilah jawapannya betapa lama Setahun 5bulan 2minggu aku menahan perasaan ini . . kini baru aku dapat luahkan bertapa aku sunyi sangat:'(