Saturday, February 27, 2010

SPONGEY BOB KEPAM & KUCING MASAM

SAYA rindu kamu berdua.

saya menangis sebab kamu berdua masuk dalam mimpi saya malam tadi!
waah! saya rindu T__________T. Sorang pegang cangkul(mok ijahkk). sorang pegang bakul(kak powh). tayah la tye saya mimpi berkaitan apa, tapi ianya adalah indah dan bergelak ketawa smpi saya mngluarkan airmata.
semester ni saya sunyi pulak sebab kamu berdua takda.
saya masuk bilik kawan yg ada sponge bob, teringat awak IZAH
dan saya nmpk kucing berkeliaran, saya teringat WAFAA AFI.

ohh tidak! berat disudut hati saya utk menyatakan saya terlalu rindu.
tapi terpaksa menyatkan jugee! hey! cepat la datng Jengka!!

rindu aksi menggentel telinga kucing masam sebelum tdo dan juga saat beliau tidak menduga! Rindu aksi ketawa mereka berdua bila aksi syndromdown ditontonkan! ouhch! indahnya ! makan tengah hari bersama-sama! Makanan dibelikan oleh mereka :) Saya tdo di bilik mereka utk belajar Eco. belajar smbil ketawa! ;)

apatah lagi bila saat surat layang sampai dibawah pintu menyatakan hasrat mereka jgn bising sbb nak study! :) HAHA! sangat mengerikan dapat surat layang;)
actually. .nothing best happen without both of you.
teruskan ketawaa__^^ okegg!



wafaa dan izah =D

p/s:

i've just got wall from izah after i said :

hehe T______________T saya rindu ini kakak Izah dan Wafaa Afi. rindu ngan kucing masam dan sponge bob kepam!

Izah replied:

whahahaha.. saye juga rindu bear giant y penuh peta ya tu!
saya rindu nak tengok budak downsindrom tuh..
saya rindu nak gelak sampai pecah perot..
saya rindu sumenyeeeeeeee


KORANGGGG! IYA
RINDUUUUUUUUUUUUU

*__________________*