Tuesday, February 2, 2010

ouch! DEMAM CAMPAK tercampak!


Salam smua.
2 Feb 2010.
hari ni , petang ni babah amek dari Seremban ke Jengka.
Nak ambil aku pulang ke Seremban
semalam da gi clinic, tapi makin menjadi2.
demam campak merebak byk:(
muka da reda cuma badan aje ni.

kereta, bubu , aku tak bawak balik pom.
tlg la tgk2 kan yea wahai kawan2 .
aku harap tak sshkan korang sbb tak bawak balik pon. .
Babah amek . Hope aku tak la gian nk merayau kat Seremban nnt.
(sakit2 pon still nk merayau, kot kalau ibu bagik laa)
kalau ada pon, kereta ayah ada, kereta abg ada..kereta ibu. . waaa!

aku tanak berpisah ngan kereta sdri sbb msti abg aku tak
kasi gune kereta dia punye blik ni!
tapi apa aku leh buat, kene balik jugak kan! haih. sodih2!
hope cepat lah sembuh mgu dpn ada TEST!

Allahuakbar. . ! thanks fr alll comment in Facebook fr ur concerned.
thanks ira sbb temankan aku ngan kak ema gi clinic.
especially:
thanks to kak ema as my lover roommate juga sbb prihatin pada saya.
blikan bubur, blikan nasi, ikan dan sayur, sediakan ubat.
mmg concern giler akk ni.
rasa sebak sebenrnya jasa baik akk yg ikhlas tu tapi,
ya sayaaang akk:'(

thanks sangat!

love all so muchy.
permaisurimon;)