Thursday, February 4, 2010

ohh jengkaa ku. HAHA


Jengka yg indah.
aku terkenangkan rupa bentuk struktur bangunan mu itu
wahai UiTM walaupun baru je brapa hari berada kat umah ha.
aku nak balik sbb kat umah ni aku sering teringat ttg quiz minggu depan
yg berderet cam kambing nk masuk kandang!
ouchh! aku kene balik sabtu ni jugak! mesti kene balik!

(pic ni kat Teluk Cempedak,
takda kaitan tapi prasaan aku meronta ronta nk jumpa mereka ni)

nak balik naik bus metro sbb rindu lama tak balik naik bus tapi babah takasi la plak!
uhm, takut nnt dmm dlm bus. lucu jgk kadang2 aku layankan prangai babah ni.
babah ni sng cter tnak aku ni ssh ke sana. biar babah ssh utk anak2 dia.
ha gitu la. pastuh babah takut aku melencong! HAHA

uhm takpee la babah, nak anta, anta je la adik. lagii adik ske. sbb adik leh tdo ngan selesa
kat blkng tu:p HAHA uhm, ok la hati ni terasa nak balikk ni! mengira waktu. sbb si wafaa plak ada post kan something. ha kne balik! nk jumpa budak2 ni pon satu hal:)
hee rindu smuaaaaaaa!

lotsa luf!
winking!

No comments: