Friday, February 26, 2010

Kisah Siput Sedut & AKU T_____________T


Assalamualaikum all readers. Thanks for joining me again!
im feel very sad! perot dah la giler lapar.
So at 12 lebih lebih mcm tu, aku ngan roomates aku pon gi lah
beli makanan lunch kat cafe atas.

Btw, siryes masuk2 je lauk siput sedut berjaya menambat hati aku
maka, aku teruskn beratur utk mencedok nasi.
Aku terlihat kak ema membeli siput sedut itu utk merasa
dgn pemikiran kreatif dan inovatif, aku tidak perlulah membelinya
lantas, berkongsi saja makan itu siput sedut bersama kakak.

Aku trskan mengambil sayur lemak juga seketul ayam masak kurma =D
my favvy! btw, excited balik bilik. sambil membwa nasi dan lauk yg dibeli tadi bersama air sunquick laici :) Sedang berjalan, kak ema stop di kdai satu lagi utk membeli lauk lagi maka berjalan lah aku seorang diri smbil membayangkan lauk siput sedut ituu:)

Aku pon tgu kak ema pulang dan makan bersama. Aku pon try lah weh makan siput sedut for da first time, isi nye tidak klua2 jugaa!! korang nk tau aku buat apa? AKU GIGIT CENGKERANG dia yg keras tuh weih!~

sakit gigi aku. sedut2 tak kuwa pon . 1 dari 4 yg berjaya klua tu pon sikit giler isi. aku amat sedih T_________T. . lepas berlakunya peristiwa ini, aku hilang selera makan (tapi nasi aku licin) aku tanak makan lagi siput sedut ini. .jangan la menampakkan aku dgn siput sedut ini lagi. .aku trauma kerana gigi aku sedang sakit T_____T.

sekian!
permaisurisakitgigi,
iylia!